וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הטובה: למה, בעצם, מלניה לא מתגרשת מדונלד טראמפ?

15.2.2018 / 17:00

וואלה! גלובל מיוחד ליום האהבה שחל השבוע: אחרי כל הרמזים שהיא עצמה מספקת לקרע ביחסים עם בעלה - מה הסיכוי שמלניה תתגרש מדונלד טראמפ בעודו נשיא? וגם: ראיון מיוחד עם איתי טיראן ואלה מילך-שריף, יוצרי האופרה "הבנאליות של האהבה" שגרפה תשואות בבכורה בגרמניה

עריכת וידאו: נעה לוי, אביב ארגז

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בנושאים עולמיים עדכניים מזוית אחרת ובקצב מהיר. והפעם - תכנית מיוחדת (בערך) ליום האהבה שחל השבוע.

על רקע הגעתה בגפה לאירועים חשובים ושלל הרמיזות בטוויטר על קרע ביחסיה עם הנשיא טראמפ עקב אמירותיו הסקסיסטיות והעדויות על בגידות בה לאורך השנים - נשאלת השאלה המתבקשת: אם כל כך רע למלניה טראמפ, מדוע היא, בעצם, לא מתגרשת מבעלה, והאם היה אי-פעם נשיא שהתגרש במהלך כהונתו בהיסטוריה האמריקנית? שיחה עם יפתח דיין, מומחה לפוליטיקה אמריקנית, מחבר הבלוג "על פילים וחמורים".

בנוסף בתכנית: ראיון מיוחד עם איתי טיראן ואלה מילך-שריף, שניים משלושת היוצרים הישראלים של האופרה "הבנאליות של האהבה" שמספרת את סיפור אהבתם של הפילוסופית היהודייה חנה ארנדט ושל הפילוסוף הגרמני, חבר המפלגה הנאצית, מרטין היידגר. טיראן, במאי ההצגה, יסביר על הרלוונטיות של היצירה היום ליחסי ישראל וגרמניה, ומילך-שריף, שכתבה את המוזיקה, תסביר מה הביא את הקהל הגרמני לעמוד על רגליו בבכורת האופרה בברלין.

וגם: קליפ מיוחד לרגל שבוע האהבה, כולל הנשיקות הרטובות של מנהיגי ארה"ב, בריטניה, קנדה - וישראל. צפו בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully