וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע בזמן משנת 2118 חושף הוכחה: תמונה מטרידה "מהעתיד"

19.2.2018 / 9:01

אז ככה אנחנו נראה בעוד 100 שנה? אלכסנדר סמית' טוען שלקח חלק במשימה חשאית של ה-CIA בשנת 1981 ונסע בזמן לשנת 2118 הרחוקה. משם הוא חזר לכאורה עם תמונה וסיפור מעניין על מפגשי חייזרים

נוסע בזמן משנת 2118 חושף הוכחה: תמונה מטרידה "מהעתיד"/APEX TV

אדם מבוגר טוען שהוא אחד האנשים הראשונים בעולם שנסעו בזמן - ויש לו גם תמונה שלכאורה מוכיחה זאת. אלכסנדר סמית' טוען שנסע בזמן מ-1981 ל-2118 ובחזרה - ומאז הוא חי במסתור. לדבריו, הוא לקח חלק בניסוי סודי של ה-CIA וחשיפתו כיום מעמידה אותו בסיכון רב. "כן. ביקרתי בשנת 2118 כחלק ממשימה חשאית של ה-CIA ולמיטב ידיעתי זו הייתה אחת הפעמים הראשונות שנסיעה בזמן הושלמה בהצלחה", הוא אמר בסרטון שפורסם ביוטיוב וצבר כמעט חצי מיליון צפיות בפחות משבוע.

בסרטון הוא מציע הוכחה לנסיעתו בזמן וחושף בפני המצלמה תמונה שלכאורה מאשרת את סיפורו, "יש לי משהו להראות לכם היום. התמונה הזאת צולמה בשנת 2118. זו תמונה של העיר בה ביקרתי. לעולם לא אשכח את הרגע שצילמתי את התמונה הזאת. זה היה ממש מחוץ לעיר, רגע לפני שנכנסתי". בתמונה המטושטשת נראים מספר מבנים ירוקים וגבוהים שצורתם משונה. באופן מפתיע, זה לא נראה כמו שום עיר בעולם שאנחנו מכירים. סמית' הוסיף: "זו הייתה תמונה מהעתיד שיכולתי לקחת איתי. נוצר מעט עיוות בתמונה כתוצאה מתהליך הנסיעה בזמן". התירוץ הזה נשמע לכם מוכר? אדם אחר שהגזים ונסע לכאורה לשנת 6,000 חזר משם גם הוא עם הוכחה מצולמת אבל מעוותת - יותר אפילו מזו של סמית' - וטען שזו הקפיצה בזמן שטשטשה את התמונה שלו.

נוסע בזמן משנת 2118 חושף הוכחה: תמונה מטרידה "מהעתיד". APEXTV, אתר רשמי
כך יראו הבניינים בעוד 100 שנה?/אתר רשמי, APEXTV
נוסע בזמן מציג תמונה לכאורה משנת 2118. צילום מסך
והנה התמונה מקרוב. סוג של מגדלי עזריאלי/צילום מסך

עוד בנושא:

סמית' טוען שזו לא התמונה המקורית. "הממשלה החרימה את התמונה המקורית, אבל לפני שלקחו אותה ממני, הצלחתי להכין את העותק שאני מחזיק לפניכם".

מלבד התמונה, סמית' חשף שבעתיד בני האדם מדברים בשפה חדשה, שינויי האקלים יהיו חמורים יותר וחייזרים יבקרו בכדור הארץ עוד לפני שנת 2050. למעשה, לדבריו, הם כבר מבקרים אותנו כיום - אבל מעדיפים להסתתר. הוא הוסיף: "חייזרים מבקרים אותנו. הם ביקרו אותנורשמית לראשונה באמצע המאה ה-21". אנחנו תוהים מתי יצוץ "הנוסע בזמן" שיטען כי הגיע משנות ה-80 להווה שלנו, כולו לבוש בבגדים צבעוניים זוהרים וטלפון חוגה.

צפו בסרטון המלא של הנוסע בזמן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully