וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דקר עד שלהב הסכין נשברה": כתב אישום נגד החשוד ברצח שכנו באשדוד

14.2.2018 / 12:44

כתב האישום נגד אמיר בסטיקר, שנחשד כי רצח את שכנו, אב ל-4 שהוריד את הזבל, מגולל השתלשלות אירועים אקראית, שבמסגרתה שמע אותו עולה במדרגות, נטל סכין - ותקף. אף שהפסיכיאטר המחוזי קבע כי היה במצב פסיכוטי, טרם הוכרע אם הוא כשיר לעמוד לדין

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: הלווייתו של איתי מור, בחודש שעבר)

פרקליטות מחוז הדרום הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אמיר בסטיקר, שנאשם ברצח שכנו בחודש שעבר באשדוד. על פי כתב האישום, בסטיקר בן ה-24 המתין ששכנו, איתי מור, אב לארבעה, ישוב לדירתו אחרי שזרק את האשפה, יצא מדירתו ודקר אותו פעמים רבות בסכין מטבח.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן שטרית, עולה כי בסמוך לשעה 21:00, כשחזר מור מהשלכת האשפה, עצר בקומה הראשונה ופתח את ארון החשמל של הבניין, ליד דירתו של בסטיקר. בשלב זה, שמע בסטיקר את מור מחדר המדרגות, התבונן בו דרך עינית הדלת וניגש למטבח כדי להביא סכין. לימים, יספר בחקירת המשטרה כי "שמע קולות" שקראו לו ליטול את הסכין ולדקור את שכנו.

עוד בנושא:
מעצר החשוד ברצח שכנו באשדוד הוארך בשבוע: "מסרב לאשפוז"
פסיכיאטר המחוזי קבע: החשוד ברצח איתי מור היה במצב פסיכוטי
"הדף צר מלהכיל את הכאב": האב לארבעה שנדקר למוות הובא למנוחות

חדר המדרגות שבו נדקר למוות גבר כבן 40 ברחוב האשכול באשדוד. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הרצח באשדוד, ינואר/אתר רשמי, דוברות המשטרה
אמיר בסטיקר חשוד ברצח איתי מור ז"ל באשדוד, בית המשפט המחוזי, באר שבע, 14 בפברואר 2018. שי מכלוף
"שמעתי קולות". בסטיקר בדיון בבית המשפט, היום/שי מכלוף

בסטיקר נטל סכין בעלת להב באורך 13 ס"מ, פתח באיטיות את דלת הדירה ורץ לעבר מור. הוא דקר אותו בבית החזה, בכתף שמאל וחתך אותו בעוד כמה מקומות בגופו. עוד מתואר בכתב האישום כי מעוצמת הדקירות, נשברה הסכין והלהב התנתק מידית האחיזה שלה. "המנוח התמוטט מיד על הרצפה כשהוא נאנק מכאבים, והנאשם נכנס אל הדירה ונעל אחריו את הדלת", נכתב.

מור נמצא על ידי אשתו, עמית, לאחר ששמעה צעקות, כשהוא מוטל על מדרגות הבניין. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני בזירה ומותו נקבע בבית החולים אסותא שבעיר. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום החלו בבדיקות נסיבות המקרה תוך איסוף עדויות וממצאים, וכעבור זמן קצר עצרו את בסטיקר.

כשבועיים לאחר מעצרו של בסטיקר, קבע הפסיכיאטר המחוזי כי היה בהתקף פסיכוטי בעת ביצוע הרצח. עוד קבע כי מצבו מצריך אשפוז, ואולם, בסטיקר סירב להתאשפז והתעקש לשאת בתוצאות בבית המשפט. טרם נקבע אם בסטיקר כשיר לעמוד לדין, אך הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים עם הגשת כתב האישום.

הלווייתו של איתי מור שנרצח בחדר המדרגות של בניין מגוריו, בבית העלמין באשדוד 19 בינואר 2018. שי מכלוף, שי מכלוף
הלווייתו של מור/שי מכלוף, שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully