וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של ראש ארגון פשע בדרום נעצר בפעילות סוכן סמוי באשקלון

13.2.2018 / 8:59

החשוד נעצר יחד עם 32 חברי ארגונו בחשד לעבירות סחר בסמים וסחיטה באיומים. הסוכן, שהיה "חייל" של החשוד המרכזי, פעל במשך שלושת החודשים האחרונים ואסף ראיות נגד העצורים

צילום:שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

המשטרה עצרה היום (שלישי) בנו של ראש ארגון פשיעה מוכר בדרום ו-32 חשודים נוספים בסחר בסמים, סחיטה באיומים ועבירות אלימות במסגרת הפעלת סוכן סמוי באשקלון. הסוכן פעל בשלושת החודשים האחרונים בעיר כחלק ממבצע שכונה "סימן לבנים" ובמסגרתו נאספו ראיות מפלילות נגד החשודים, בהם בנו של ראש ארגון הפשע הנושא בעונש מאסר.

לדברי המשטרה העצורים בפרשה הם "בעלי השפעה רבה על ביטחון ואיכות חייהם של תושבי העיר אשקלון והסביבה" ו"נהגו להטיל אימתם ברחבי העיר תוך שלא בחלו באמצעים ובמעשיהם". במהלך המעצרים ובחיפוש כוחות המשטרה נתפסו סמים וסכומי כסף מזומן ברשות החשודים וכן נגררו כלי רכב השייכים להם שהמשטרה מתכוונת לעקלם. במהלך היום יובאו החשודים, מרביתם תושבי אשקלון בשנות ה-20 לחייהם וכן תושבי מושבים באזור, לדיון בהארכת מעצרם.

הסוכן הסמוי, הראשון שהופעל בעיר בחמש השנים האחרונות, גויס מתוך ארגון הפשע שאליו השתייכו החשודים ולדברי המשטרה שימש "חייל" של החשוד המרכזי. אולם, גם הוא היה יעד לסחיטה של אחד העצורים, כך לדברי המשטרה. עוד נמסר כי הסוכן אסף ראיות מפלילות נגד החשודים ורכש מהם סמים מסוג מריחואנה וקוקאין.

סמים שנתפסו בפעילות סוכן סמוי נגד חברי ארגון פשע באשקלון, 13 בפברואר 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
סמים שנתפסו ברשות החשודים במהלך מעצרם/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה
סמים שנתפסו בפעילות סוכן סמוי נגד חברי ארגון פשע באשקלון, 13 בפברואר 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
סמים שנתפסו במהלך מעצר החשודים/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully