וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחה מכתב חשוד: אשת בנו של טראמפ נחשפה לאבקה לבנה - ואושפזה

12.2.2018 / 23:54

ונסה טראמפ ושני אנשים נוספים נשלחו לבדיקות בניו יורק אחרי שפתחו מכתב שיועד לדונלד טראמפ ג'וניור. החומר התגלה כלא מסוכן, אך כלתו של נשיא ארה"ב התלוננה על בחילות. השירות החשאי פתח בחקירה

ונסה טראמפ, אשתו של דונלד טראמפ ג'וניור, ינואר 2017. רויטרס
לא ברור מי שלח את המעטפה. ונסה ודונלד טראמפ ג'וניור/רויטרס

ונסה טראמפ, אשת בנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, נשלחה היום (שני) לבדיקות בבית החולים בניו יורק אחרי שפתחה מעטפה עם חומר חשוד - כך מסרו הרשויות בעיר. האבקה הלבנה הלא מזוהה התגלתה כלא מסוכנת, אך אשתו של דונלד טראמפ ג'וניור התלוננה על כאבי ראש אחרי שנחשפה אליה. המכתב יועד לבעלה.

"האבקה נשלחה בדואר והייתה מיועדת לדונלד טראמפ ג'וניור", מסר דובר משטרת ניו יורק, קרלוס נייבס. פרט לוונסה טראמפ, גם אמה ואדם נוסף נשלחו לבדיקות רפואיות אולם הם לא התלוננו על כאבים.

לפי רשת ABC והעיתון ניו יורק פוסט, המעטפה נשלחה מאזור בוסטון. גורמים במשטרת ניו יורק סירבו להגיב לכך. השירות החשאי, האמון על הגנת בני משפחתו של הנשיא, הצטרף לחקירה.

דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, מסרה כי הנשיא שוחח עם כלתו, אך לא מסרה פרטים נוספים על החקירה.

דואר נאסף מהזירה שבה פתחה ונסה טראמפ מעטפה ובה אבקה לבנה, פברואר 2018. רויטרס
הדואר של משפחת טראמפ בניו יורק/רויטרס

הרשויות בארצות הברית נמצאות בכוננות גבוהה מאז 2001, אז נשלחו מעטפות עם אנתרקס לכלי תקשורת ולחברי קונגרס. כתוצאה מהחשיפה לחומר הקטלני, מתו חמישה בני אדם.

"אני מודה על כך שוונסה והילדים בטוחים ללא פגע אחרי האירוע המפחיד שקרה הבוקר", כתב טראמפ ג'וניור בחשבון הטוויטר שלו. "מבחיל שאנשים מסוימים בוחרים להביע את עמדותיהם המנוגדות באמצעים כאלו".

בנו הבכור של הנשיא עלה לכותרות בעקבות המפגש שקיים ב-2016 במגדלי טראמפ עם עורכת דין רוסייה וגורמים אחרים, אחרי שהוצע לו לכאורה חומר מכפיש על המועמד הדמוקרטית הילרי קלינטון. הקונגרס חוקר את הפגישה במטרה לבחון אם היא הייתה חלק מהקמפיין של מוסקבה להשפיע על הבחירות לנשיאות.

באותה שנה, נשלחה אבקה לבנה, גם היא לא מזיקה, לאריק טראמפ, אחיו של דונלד טראמפ ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully