וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבנדיקט לגבעות: יאיר נתניהו מתקרב למתנחלים - ומסייר ביו"ש

12.2.2018 / 14:54

בנו של רה"מ ביקר בשבועיים האחרונים בשלוש רשויות ביהודה ושומרון, והתארח אצל ראשי המועצות, כולם חברי ליכוד. במהלך הסיורים הגיע נתניהו הצעיר לתצפיות ביטחוניות וביקר באתרים תיירותיים. גורם שנכח בסיורים: "התעניין בהתיישבות אבל כמעט ולא דיבר על פוליטיקה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: התייחסות רה"מ נתניהו לפרסום הקלטות בנו)

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, קיים בשבועות האחרונים סדרת סיורים ביהודה ושומרון. לוואלה! NEWS נודע כי נתניהו ביקר בהר חברון, השומרון ובקעת הירדן, והתארח אצל ראשי המועצות האזוריות לסיורים וסקירות. לדברי גורמים בליכוד, יאיר נתניהו עצמו הוא שיזם את הסיורים ופנה ישירות לראשי המועצות.

שלוש הרשויות בהן ביקר נתניהו הבן מונהגות על חברי ליכוד. אתמול התארח אצל ראש המועצה האזורית בקעת הירדן דוד אלחיאני, ובין היתר קיבל תצפית ביטחונית, ביקר באתר הטבילה קאסר אל יהוד ובתחנת מחקר חקלאית. בשבוע שעבר ביקר בהר חברון, שם סייר בעיר חברון ובמערת המכפלה בליוויו של יו"ר המועצה יוחאי דמרי. שבוע קודם לכן היה זה יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, שליווה את נתניהו הבן בסיור באזור, בין היתר באיתמר ובחוות גבעות עולם.

פסוט של יאיר נתניהו. ---, מערכת וואלה! NEWS
"אל תאכלו בשר". מתוך עמוד הפייסבוק של יאיר נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, ---

נתניהו הבן ביקש שהביקורים יוגדרו כפרטיים ולא יסוקרו בכלי התקשורת, אך העלה תמונות מחלק הסיורים בעמוד הפייסבוק שלו. אחרי הסיור בחברון, העלה נתניהו סרטון של גדיים צעירים ברפת בסוסיא, וכתב באנגלית "איזה חמודים! אל תאכלו בשר חברים". במהלך הסיור בשומרון העלה נתניהו לפייסבוק תמונת נוף של השומרון בצירוף אמוג'י של לב ודגל ישראל.

יאיר נתניהו בסיור ביהודה ושומרון - 12 בפברואר 2018. ----, מערכת וואלה! NEWS
יאיר נתניהו במהלך אחד מסיוריו ביהודה ושומרון/מערכת וואלה! NEWS, ----

בשיחה עם וואלה! NEWS, ראשי הרשויות שאירחו את נתניהו סירבו להרחיב על פרטי הסיורים ואמרו כי הם מכבדים את בקשתו של יאיר נתניהו לשמור על פרטיות. גורם שנכח בסיורים אמר כי נתניהו "התעניין מאוד בהתיישבות אבל כמעט ולא דיבר על פוליטיקה". יאיר נתניהו בחר שלא להגיב לפניית וואלה! NEWS.

פוסט של יאיר נתניהו. ---, מערכת וואלה! NEWS
מתוך עמוד הפייסבוק של יאיר נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, ---

גם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ביקרה אתמול במועצה האזורית שומרון וקיימה ביקורי תנחומים בחוות גלעד ובהר ברכה אצל משפחותיהם של הרב רזיאל שבח והרב איתמר בן גל שנרצחו בפיגועים בחודש האחרון.

בחודש שעבר נחשפו בחדשות 2 הקלטות של יאיר נתניהו מבילוי לילי עם חברים ב-2015, בהן הוא נשמע מדבר בבוטות וזלזול על נשים ובילויים במועדוני חשפנות. ראש הממשלה אמר אז בתגובה להקלטות כי בנו היה "תחת השפעת אלכוהול והתנצל על כך. הוא אמר שאלה לא הערכים שעליהם הוא התחנך בבית." בהמשך האשים את התקשורת ב"רמיסת ילדיו באכזריות שאין לה גבולות, ברשעות ובצביעות", ואמר כי יאיר "הוא נער צעיר שאוהב את מדינת ישראל בכל נימי נפשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully