וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל מעוז שרצח את הוריו הורשע בזיוף מכתב המפליל את אחיו ברצח

12.2.2018 / 11:59

בית משפט השלום בירושלים הרשיע את מעוז בבידוי ראיות. לפני כשש שנים שלח מעוז מכתב מזויף עליו חתם עד ראייה שטען כי אחיו, ניר מעוז, הוא שרצח את הוריהם. "ניסה למלט עצמו מן הדין ולא בחל באמצעים"

עריכה: יאיר דניאל

דניאל מעוז, שרצח את הוריו לפני כשש שנים בביתם בשכונת רמות בירושלים, הורשע היום (שני) בבית משפט השלום בירושלים בעבירות של בידוי ראיות. מעוז הודה בפני בית המשפט כי ניסה להשפיע על ההליך המשפטי בעניינו, ולהביא לזיכויו, כשהפליל את אחיו ניר ברצח.

עורכת הדין אפרת פילזר-ביגמן מפרקליטות מחוז ירושלים, אמרה כי "מעוז הורשע כי ניסח ושלח, בעזרת אחר, לבית משפט, לתביעה ולסנגורו מכתב שעליו חתום, בכזב, עד ראייה לרצח, שטוען כי אחיו רצח את ההורים. מעוז הודה היום כי מעבר לפשעו ניסה למלט עצמו מן הדין, תוך שלא בחל באמצעים וניסה בנוסף לכך גם להפליל את אחיו במעשה הרצח הנפשע", אמרה עורכת הדין פילזר-ביגמן.

עוד בוואלה! NEWS:
חמש שנים אחרי רצח הזוג מעוז: בנם דורש את ניקוי שמו
אחותו של דניאל מעוז העידה נגדו: "מיד חשבתי שהוא קשור לרצח"
"לא מוכנים להקל ראש": המשטרה מכריזה מלחמה על הפשיעה החקלאית

דניאל מעוז, ערעור על גזר דינו בבית המשפט העליון. 18 במאי 2016. נועם מושקוביץ
מעוז. ניסה להפליל את אחיו/נועם מושקוביץ

לפני כשנתיים הגיש ניר מעוז תביעת לשון הרע בסך 200 אלף שקלים נגד רוני בן ארבון, שהיה שותפו לתא המעצר של דניאל מעוז, ושלח את המכתב המפליל לפרקליטות. לפי כתב התביעה, דרש מעוז מבן ארבון פיצוי על המכתב האנונימי ששלח בשנת 2012 לפרקליטות, שבו נכתב כי בליל הרצח "ראיתי את ניר מעוז יוצא מהבית, נועל את הדלת וחולף בריצה על פני שכן שהסתתר בחצר. בעניין הזה אין לטעות, זה היה ניר מעוז בוודאות!".

בעקבות הגשת המכתב החלה חקירה חדשה שבסיומה הגישה הפרקליטות את כתבי האישום נגד בן ארבון ודניאל מעוז, שהורשע היום. בחקירת התיק התברר כי בין השניים נוצר קשר במהלך שהותם המשותפת בכלא ניצן. בתקופה זו סיפר מעוז לבן ארבון כי יש עד ראיה שיכול להטיל את האשמה ברצח על אחיו.

השניים החליטו, על פי כתב האישום, לבדות ראיה שתוביל לזיכויו של דניאל מעוז, כשבין השניים הוסכם כי האחרון ינסח את המכתב ואילו בן ארבון ישלח אותו לפרקליטות ולהרכב השופטים הדן בתיק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תמר מעוז פלמון וניר מעוז, אחיו של דניאל מעוז בדיון על ערעור גזר הדין. בית משפט העליון. 18 במאי 2016. נועם מושקוביץ
האחים ניר ותמר מעוז, נלחמו על ניקוי שמו של האח/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully