וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת מותה של הדוגמנית הערומה שנפלה 14 קומות ממרפסת דירתם של זוג סווינגרס

12.2.2018 / 12:53

על פי ממצאי חקירה חדשים, עולה חשד שהדוגמנית ההולנדית שנפלה עירומה אל מותה הטרגי לא התאבדה - אלא נרצחה בידי בני זוג עשירים. צפו ברגעיה האחרונים של הדוגמנית מובלת אל מותה בזרועותיו של הבעל

אתר רשמי

פרטים חדשים ומטרידים צצו השבוע בנוגע למקרה מותה הטרגי של הדוגמנית ההולנדית איוונה סמית', בת ה-18, שצנחה 14 קומות מטה אחרי שחגגה במסיבת חילופי זוגות רוויה בסמים במלזיה. סמית' בנתה לעצמה קריירת דוגמנות מצליחה בקואלה לומפור, בירת מלזיה, ועברה להתגורר בעיר עם בן זוגה, לוקאס קרמר. לאחר חקירה ראשונית, המשטרה המקומית קבעה שמותה נגרם כתוצאה מצריכת יתר של סמים ואלכוהול שהובילה לקפיצה יזומה שלה ממרפסת ביתם של זוג סווינגרס עשירים, אצלם התארחה לאחר המסיבה ב-7 בדצמבר. לאור הממצאים, הוחלט שלא להגיש כתב אישום נגד הזוג.

אולם, החוקר הפרטי הבריטי מארק וויליאמס-תומאס, שחשף בעבר את מעשי הפדופיליה של מגיש הטלוויזיה ג'ימי סאוויל, טוען כי בידיו ממצאים המראים כי איוונה למעשה נרצחה. משפחתה האבלה של איוונה שכרה את שירותיו לאחר שהמשטרה טענה שלא נמצאו "סימנים מפלילים" שהובילו למותה. החוקר צייץ בנושא: "החקירה עדיין נמשכת ובקרוב מאוד דו"ח מפורט יימסר למשפחה ולמשטרת מלזיה והרשויות. המידע ייחשף בממצאי הסופיים". מאוחר יותר הוסיף: "יש בידי ממצאים של הנתיחה השנייה והם כוללים ראייה ודאית לכך שמותה של איוונה צריכה להימצא תחת חקירה פלילית בחשד לרצח". במקביל, הפתולוג ההולנדי פרנק ואן דה גוט, ביצע בדיקה נוספת לאחר המוות וטען שהמחסור בדם באזור הנפילה מצביע על כך שהיא מתה עוד לפני שנפלה. נמצאו גם חבורות על זרועותיה המצביעות על מאבק שאירע מוקדם יותר. אביה של איוונה, מרסל, טוען שהממצאים החדשים מראים שהמשטרה מיהרה לסגור את התיק.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

האם זו הסיבה שכל כך הרבה כוכבות פורנו התאבדו לאחרונה?

לכתבה המלאה

בסרטון שצולם במצלמת האבטחה במקום בו נערכה מסיבת חילופי הזוגות בה נכחה איוונה, נראה המיליונר האמריקאי אלכסנדר אמדו ג'ונסון, מארגן מסיבות סווינגרס מוכר, נושא את איוונה על ידיו כשלצידו אשתו, לונה. ג'ונסון, בן ה-45, מתגורר בקואלה לומפור עם אשתו, דוגמנית אינדונזית בשנות ה-30 לחייה. השניים אירחו את איוונה בביתם, אחרי שחזרו מהמסיבה בשעה 05:20 לפנות בוקר. בשעה 7:30, איוונה שוחחה בהודעות עם בן זוגה, לוקאס, כדי להרגיע אותו שהכול בסדר. כשעתיים לאחר מכן, בסביבות השעה 10:00 בבוקר, היא צנחה עירומה ממרפסת ביתם של הזוג ג'ונסון שבקומה ה-20 אל גג הקומה השישית. גופתה לא נמצאה עד השעה 15:00 באותו יום.

הזוג ג'ונסון חשוד ברצח איוונה סמית'. צילום מסך
הזוג ג'ונסון חשוד ברצח איוונה סמית'?/צילום מסך

בנתיחה הראשונה נמצאה כמות גדולה של אלכוהול, אקסטזי וקוקאין בדמה. כשהזוג ג'ונסון נחקר בידי המשטרה, השניים טענו שהם לא יודעים מה הוביל את איוונה לקפוץ אל מותה. אלכסנדר טען שישן כל הזמן הזה, בעוד אשתו טוענת שלקחה את בתם בת ה-4 לבית הספר בסביבות השעה 8:00 בוקר, וכשחזרה שעתיים לאחר מכן כבר לא ראתה את איוונה והניחה שהיא יצאה לעבודה. בגרסתם סיפרו שהשלושה חזרו לדירתם לפנות בוקר, הנמצאת במרחק של חמישה קילומטרים מהמועדון, ואיוונה נרדמה על הספה בזמן שהם הלכו לישון בחדר השינה.

כך צולמה איוונה שעות אחדות לפני מותה:

המשפחה מסרבת להאמין

הסרטון של הזוג נושא אותה לביתם הטריד את משפחתה של איוונה, המתגוררת בבלגיה. דודה, פרד אג'נג'ו ווינהולד אמר: "אני לא יודע למה הם נושאים אותה ככה. ג'ונסון לוקח את איוונה בידו ואשתו מאחור. אני חושב שאיוונה חשה בטוחה כי אשתו הייתה נוכחת. היא מעולם לא פגשה אותו עד אותו ערב ואיוונה אוהבת להיות במרכז תשומת הלב". אביה של איוונה, מרסל בן ה-55, אמר: "אני כועס ואני לא יכול לקבל את מותה של בתי. למה היא מתה? למה למה למה? זו תהיה המטרה שלי בחיים לגלות מי עשה לה את זה ולוודא שהוא או הם מקבלים עונש מאסר עולם או אפילו מוות על מה שעשו".

שעות אחדות לפני מותה, איוונה הספיקה לשוחח עם בן זוגה לוקאס בהודעות. היא סיפרה לו שהיא הולכת לנוח ושבבוקר היא צריכה להגיע לצילומי אופנה של Bang & Olufsen. אחר כך לונה שוחחה עם לוקאס מהנייד של איוונה ואישרה לו שחברתו בסדר גמור ושאין לו סיבה לדאוג. כמה דקות לאחר מכן הוא קיבל תמונת סלפי של השתיים עם הודעת טקסט שהעלתה לראשונה את חשדו, בה נכתב: "Chilling at my chicks place". ההודעה הטרידה אותו כי לדבריו איוונה מעולם לא השתמשה במילים כמו "Chilling" ו-"Chicks". מכאן, בדיעבד, הוא מניח שאת ההודעה כתבה לונה כדי לא לעורר את חשדו.

אביה תומך בדבריו של לוקאס: "אני מאמין שההודעה הזו לא נשלחה ע"י איוונה. היא לא מדברת ככה. מעולם לא שמענו אותה מתנסחת במילים כמו 'צ'יקס' או 'צ'ילינג'. בסלפי, העיניים של איוונה נראות עייפות, כאילו הייתה שיכורה או מסוממת, בעוד לונה מחייכת חיוך רחב. לונה צילמה את הסלפי ושלחה בעצמה. יש כל כך הרבה שאלות שהג'ונסונס צריכים לענות עליהן. אנחנו רוצים לדעת מה הם עשו עם איוונה ואיך היא מתה ככה".

לוקאס מסרב להאמין שחברתו התאבדה. "מעולם לא ראיתי אותה לוקחת סמים. היינו הולכים יחד לחדר כושר והיא חיה חיים בריאים. היא הייתה מאושרת. ממש מאושרת. אני לא מוכן לקבל את זה שמדובר בהתאבדות. אם הייתם שואלים אותי מה האדם שהכי פחות סביר שיתאבד, הייתי אומר איוונה בוודאות", הוא אמר, "הייתה לה גישה חיובית לחיים. היא אהבה לשתות קצת יין או בירה כמו כל אחד, אבל לא סמים. אין סיכוי. אין סיכוי. אני רוצה לדעת מה קרה. נראה שלאף אחד לא אכפת. המשטרה חייבת לחקור את הנושא כמוך צריך". הוא הוסיף ואמר שמאז מותה הוא מקבל הודעות מוזרות מידיד של משפחת ג'ונסון, שבאחת מהן נכתב: "היא רצתה להיפרד ממך. לא היו לה דברים יפים לומר עליך", אבל זה השיב לו בהודעה: "אתה מדבר שטויות".

הזוג ג'ונסון לא הגיב להאשמות מצד המשפחה והשניים התייצבו בבית המשפט באשמת שימוש בסמים בלבד - ויצאו זכאים מכל מעורבות במותה של איוונה. לונה מסרה לדיילי מייל: "אנחנו לא אשמים ונוכיח זאת אם נצטרך".

הזוג ג'ונסון חשוד ברצח איוונה סמית'. צילום מסך
הזוג ג'ונסון/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully