וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה חוקרים: מי דקר מהנדס בן 27 סמוך לביתו בתל אביב

12.2.2018 / 0:30

הצעיר יצא לעשן סיגריה בשעת לילה בזמן שאלמוני הגיח מאחוריו ודקר אותו בצווארו ובראשו. חברתו ששמעה את קולות המאבק, ראתה אותו מתבוסס בשלולית דם והזעיקה עזרה. במשטרה מנסים לאתר חשודים ובודקים את הרקע לתקיפה

צילום:רוני כנפו עריכת וידאו:ניר חן

במשטרה מנסים לאתר את החשודים בתקיפת צעיר בן 27 אתמול בלילה (ראשון) בסמוך לביתו בסמטת בארי שבמרכז תל אביב. הצעיר, מהנדס במקצועו בתחום ההייטק, נדקר על ידי אלמונים בראשו ובצווארו, שבהמשך נמלטו מהמקום.

מהחקירה הראשונית של משטרת מרחב ירקון עולה כי הצעיר יצא מביתו כדי לעשן סיגריה במבואה של בניין המגורים שבו הוא מתגורר. הדוקר או הדוקרים הפתיעו אותו מאחור ודקרו אותו כמה פעמים בצוואר ובראש. הצעיר ככל הנראה ניסה להיאבק אבל התמוטט מיד.

חברתו ששמעה את קולות המאבק הציצה דרך עינית הדלת והבחינה בבן זוגה מוטל בתוך שלולית דם. היא מיהרה להזעיק עזרה, וצוות של מגן דוד אדום פינה את הפצוע לבית החולים איכילוב בעיר.

חוקרי משטרת מרחב ירקון פתחו בחקירה, אך לפי שעה, אין בידי המשטרה קצה חוט שיוביל לחשודים או ירמוז לרקע למעשה. "הוא ילד טוב, מהנדס שרק יצא לעשן סיגריה", סיפר אחיו. "הוא לא יודע מי תקף אותו. הוא איבד את ההכרה ובגלל זעזוע מוח שנגרם לו מהתקיפה הוא לו זוכר את רגע התקיפה. אמרו לנו במשטרה שלא פוסלים גם את המניע הלאומני לתקיפה".

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully