וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות כרזת חמאס: אבטחה הוצמדה לרב הראשי הספרדי

11.2.2018 / 23:40

ההחלטה לאבטח את הרב יצחק יוסף התקבלה בעקבות תלונה שהגישו גורמים ברבנות הראשית, לאחר שלאחרונה הוצגה כרזה מטעם הזרוע הצבאית של חמאס, ובה קריאה לרצח הרב, לצד ח"כ יהודה גליק ואישים נוספים. השר לשירותי דת אף פנה לשר ארדן על מנת לקדם את הנושא

כרוז של חמאס המסית נגד בכירים ישראלים. -, מערכת וואלה! NEWS
הודעת ההסתה שהפיץ חמאס/מערכת וואלה! NEWS, -

מאבטחים הוצמדו הערב (ראשון) לרב הראשי הספרדי יצחק יוסף, זאת לאחר שבשבוע שעבר הגישו גורמים ברבנות הראשית תלונה במשטרה בגין הסתה ואיומים נגד הרב. הגשת התלונה באה בין השאר לאחר שתמונתו של הרב הופיעה בכרזה שהופצה על ידי הזרוע הצבאית של חמאס המסיתה לרצח.

בכרזה מוצגת תמונתו של הרב יוסף, לצד תמונתו של ח"כ יהודה גליק ואישים נוספים. זמן מה לאחר שפורסמה התמונה, פנה השר לשירותי דת דוד אזולאי לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן, ודרש לאבטח באופן מידי את הרב.

עוד בוואלה! NEWS:
הטייסים התמקדו בתקיפה והתקשו להתחמק: רגעי נטישת המטוס הדרמטיים נחשפים
נתניהו: "האם הייתם סומכים על המלצות חוקרים שחושבים 'שתפרתם' להם תיק?"
הם יורים גם בכלי טיס: הכורדים הפילו מסוק טורקי בסוריה. צפו

הרב הראשי הספרדי יצחק יוסף. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
אבטחה בעקבות האיומים. הרב יצחק יוסף/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

לפני כחודשיים החליט קצין הכנסת לתגבר את האבטחה על חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) בעקבות איומי חמאס עליו. האיומים באו ככל הנראה, לאחר שח"כ חזן התעמת עם משפחות מחבלים מחוץ לכלא נפחא. "אבטחת האישים והשיקולים הכלולים בה נתונים בידי כוחות הביטחון ואני סומך עליהם שהם יודעים לעשות את עבודתם בצורה הטובה והבטוחה ביותר", אמר חזן.

"האיומים לא ירתיעו אותי", הוסיף חבר הכנסת. "אמשיך לעשות כל מה שניתן ובעוצמה רבה אף יותר, למען עם ישראל וארץ ישראל, כולל פעולות להפסקת ביקורי משפחות מחבלי חמאס. אעשה זאת עד שיבינו שם בעזה שללא החזרת הבנים - חיילי צה"ל, אורון שאול, הדר גולדין והאזרח אברה מנגיסטו, לא יהיה יום אחד שקט למחבלי חמאס בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully