וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד פיקוד הצפון: "לא ניתן יד לייצור פיקוד קדמי של איראן בסוריה"

אלוף סטריק אמר כי איראן מבקשת לפגוע בישראל "דרך פיקוד קדמי בסוריה". לדבריו, "פנינו אינן להסלמה, אבל היכולת גבוהה ולא נהסס להשתמש בה". נתניהו: הצבנו קווים אדומים ברורים

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

אלוף פיקוד הצפון יואל סטריק אמר היום (ראשון) בטקס החלפת מפקד עוצבת הבשן ברמת הגולן, כי "היום ברור לכולם מה שידענו מזמן, איראן מבקשת לייצר פיקוד קדמי בשטח סוריה, שמטרתו פגיעה בישראל. לא ניתן לזה יד".

אלוף סטריק הוסיף: "לא נסכן את אזרחי ישראל, לא נאפשר לערער את יציבות האיזור. פנינו אינן להסלמה, אך היכולת גבוהה ולא נהסס להשתמש בה. מי שיחצה את הגבול, פשט ודרש, יזכה לתגובה הולמת".

שאריות טיל קרקע-אוויר סורי שיורט הבוקר באלוני אבא. עודד רדלי, מערכת וואלה! NEWS
שברי המל"ט האיראני שיורט באלוני אבא/מערכת וואלה! NEWS, עודד רדלי

מוקדם יותר בישיבת שרי הליכוד אמר אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הצבנו קווים אדומים ברורים - פעלנו ונמשיך לפעול לפיהם". לאחר מכן, בישיבת הממשלה, אמר נתניהו כי שוחח עם הנווט שנפצע אמש באורח קל. "שמחתי לשמוע שהוא עומד על רגליו ושחל שיפור במצבו שלכטייב מאחל לשניהם החלמה שלמה ומהירה. החיילים שלנו שומרים על מדינת ישראל ואנחנו גאים בהם. נתנו אתמול מכות קשות והבהרנו בצורה חד משמעית לכולם שכללי הפעולה שלנו לא השתנו במאומה. נמשיך לפגוע בכל ניסיון לפגוע בנו ובכל פגיעה בנו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו בישיבת ממשלה, 11 בפברואר 2018. רויטרס
נתניהו בישיבת הממשלה, הבוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully