וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות דגימת DNA: חשוד באונס של בן 17 ששוחרר - נעצר שוב

11.2.2018 / 10:56

נתין זר מאריתריאה חשוד כי הוביל נער בן 17 לדירתו באיומי סכין ושם אנס אותו. בית המשפט שחרר אותו לאחר שהנער לא זיהה אותו במסדר זיהוי, והיום הוא נעצר פעם נוספת בזכות דגימת זרע שנמצאה על בגדיו של הקורבן. מעצרו הוארך בשלושה ימים

נתין זר מאריתראה החשוד כי אנס בצורה אכזרית נער בן 17 מראשון לציון, בית המשפט השלום תל אביב, 11 בפברואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אחת מהפרשות החמורות שנחקרו לאחרונה במשטרה. החשוד באונס בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

נתין זר מאריתריאה נעצר היום (ראשון) בחשד לאונס אכזרי של נער בן 17, ארבעה ימים לאחר ששוחרר לחופשי על ידי בית המשפט. זאת, לאחר שבמשטרה הצליחו לאתר את שאריות הזרע של החשוד, מוהנד דורבן, על בגדיו של הקורבן. דורבן הובא היום לבית המשפט, שם הוארך מעצרו בשלושה ימים.

מדובר באחת מפרשות ההתעללות המינית החמורות שטופלו על ידי המשטרה לאחרונה. לפני כשבוע עלה הנער, תושב ראשון לציון, על אוטובוס בדרכו מבית המספר למתחם הסינמה סיטי בעיר. במהלך הנסיעה נצמד אליו הנתין האריתריאי, הצמיד סכין לגבו והורה לו לרדת באחת התחנות. אחר כך הוביל אותו תוך איומים לקו 173 לדרום תל אביב, ומשירדו ממנו הוביל אותו לדירתו. בדירה אילץ אותו החשוד לבצע בגופו מעשה מיני וכן אנס אותו וביצע בו מעשה סדום.

עוד בוואלה! NEWS:
אלפי מקרי אלימות מאז רצח האחות קררו: המלצות הוועדה נחשפות
בג"ץ דחה את ערעורם של רוצחי הנער מוחמד אבו חדיר
"ואז שאלתי את השוטר: מי מת, בני היחיד? הילד השני שאני מאבדת?"

נתין זר מאריתראה החשוד כי אנס בצורה אכזרית נער בן 17 מראשון לציון, בית המשפט השלום תל אביב, 11 בפברואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
שוחרר מחוסר ראיות. החשוד בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

הנער ניסה להזעיק עזרה ואף שלח מסרון לדודתו וכתב לה כי הוא בסכנה. רגע לפני שנמלט, ביקש הנער מהתוקף את מספר הטלפון שלו בטענה כי הוא רוצה לפגוש אותו בעתיד. הנער מיהר להזעיק את המשטרה, מסר עדות ואף נשלח לטיפול לנפגעי תקיפה מינית בבית החולים וולפסון.

החשוד בתקיפה הובא פעמיים לבית המשפט, אולם בסוף השבוע שעבר הוחלט לשחרר אותו בטענה כי אין מספיק ראיות, ומכיוון שהנער לא הצליח לזהות את החשוד במסדר זיהוי. זאת, למרות שהנער מסר לחוקרים כי לתוקפו הייתה חסרה שן קדמית, פרט זיהוי שמתאים גם לחשוד.

במשטרה האמינו לנער והמשיכו בחקירה. בסוף השבוע הגיע הראייה המשמעותית - בדיקת DNA של דגימת זרע שנמצאה על בגד של הנער הראתה כי מדובר ב-DNA של החשוד. הבוקר נעצר החשוד ומעצרו הוארך עד ליום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully