וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל בן 27 נהרג מפגיעת רכב בהרצליה; בן 48 נפצע אנוש בצפון

חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הצעיר בזירת התאונה. הנהגת הפוגעת, בשנות ה-70 לחייה, נבדקה במקום ולא נזקקה לפינוי. באעבלין נפצע רוכב טרקטורון מפגיעת רכב ופונה לבית חולים כשהוא מורדם ומונשם

זירת תאונת דרכים בהרצליה שבה נהרג הולך רגל בן 27, 9 בפברואר 2018. מד"א, מד"א
הנהגת הפוגעת לא נזקקה לטיפול רפואי. הרצליה, היום/מד"א, מד"א

הולך רגל בן 27 נהרג היום (שישי) מפגיעת כלי רכב ברחוב הרב קוק בהרצליה. נהגת הרכב הפוגע נבדקה במקום בידי חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום אך לא נזקקה לפינוי. אלעד דרעי, פרמדיק שטיפל בצעיר, סיפר כי "כשהגענו ראינו במרכז הכביש צעיר בשנות ה-20, שוכב מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה, ללא נשימה וללא דופק. הענקנו טיפול רפואי מתקדם וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום". בוחן תנועה של המשטרה הגיע לזירת התאונה.

בתאונה נוספת באעבלין שבאזור הצפון נפצע באורח אנוש גבר בן 48 בשעה שרכב על טרקטורון בכניסה ליישוב. צוות רפואה של ארגון "חיאן" פינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא מורדם ומונשם. חוקרי משטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

עוד בוואלה! NEWS:
חרף החרמת הממשלה: גליק ייפגש עם בכירי הימין הקיצוני באוסטריה
"מתכנן מזימה נגד הברקזיט": הקמפיין השנוי במחלוקת של סורוס
ביקור היסטורי: אחותו של קים הגיעה למשחקי החורף בדרום קוריאה

תאונת דרכים בין טרקטורון לכלי רכב כניסה לאעבלין שבה נפצע באורח אנוש גבר בן 48, 9 בפברואר 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
זירת התאונה באעבלין, היום/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

אתמול נהרגו שני גברים בשתי תאונות דרכים נפרדות באזור ים המלח ובבאר שבע. בכביש 90 בצפון ים המלח נהרג נהג רכב פרטי שמכוניתו נמחצה מתחת למשאית גדולה. צוותי כיבוי והצלה בסיוע חובשים ופרמדיקים של מד"א פעלו במשך כשעתיים לחלץ את נהג הרכב ובסיומן נאלצו לקבוע את מותו במקום. בתאונה נוספת בבאר שבע נהרג רוכב אופנוע כבן 30 בהתנגשות במשאית חונה ברחוב מוטה גור בעיר. הוא טופל בזירת התאונה ופונה במצב אנוש לבית החולים סורוקה בעיר, שם נקבע בהמשך מותו.

(עדכון ראשון: 14:20)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
זירת תאונת דרכים בהרצליה שבה נהרג הולך רגל בן 27, 9 בפברואר 2018. מד"א, מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א, מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully