וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער תוקף את לפיד: "שמאל בתחפושת, לא יכול להוביל מדינה"

9.2.2018 / 3:33

בכנס סגור של פעילי הליכוד שנערך באשקלון יצא השר לשעבר נגד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ונגד יו"ר העבודה אבי גבאי. "הם לא יכולים להוביל, אסור לנו לתת לזה לקרות", אמר

יאיר לפיד בכנס של מפלגת 'יש עתיד': "החיילים החרדים גיבורים בעיניי". ראובן קסטרו
"לא הביא שום הישג בתור שר אוצר". לפיד/ראובן קסטרו

השר לשעבר גדעון סער תקף את יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, בכנס סגור של פעילי הליכוד באשקלון, וכינה אותו "איש שמאל בתחפושת". "יש לי כבוד רב לאנשים שבאים מהחיים האזרחיים עם פרנסה טובה ומחליטים לתרום לציבור, אבל מה זה קשור לראש ממשלת מדינת ישראל? איך זה מהווה בסיס מקצועי?", אמר סער בכנס.

"יאיר לפיד מתחפש לאיש מרכז-ימין אבל הוא שמאל", הוסיף סער, והתייחס גם לכהונתו של לפיד כשר אוצר. "הוא לא הביא שום הישג בתור שר אוצר. שימו לב שבכנסים שלו הוא לא מדבר על תפקידו כשר אוצר", אמר.

סער תקף בכנס גם את יו"ר העבודה אבי גבאי. "אדם בלי שום ניסיון בתחום הפוליטי, המדיני, הביטחוני, רוצה להיות ראש ממשלה. זה דבר כל כך מגוחך ואנחנו אמורים להמר על עתיד המדינה עם אדם שלא מכיר את הנושאים הללו בכלל", אמר סער. "מבחינת רקורד וניסיון, הם (לפיד וגבאי - י"י) לא יכולים להוביל את מדינת ישראל ואסור לנו לתת לזה לקרות".

עוד בוואלה! NEWS
מה מנע מהמפכ"ל לבדוק את פעילות החוקרים הפרטיים נגד צמרת המשטרה?
"אני נער - מה אעשה שם לבד?": ילדי מבקשי המקלט שמועמדים לגירוש
כלות פרס ישראל ונשות אקדמיה וצבא לשרה שקד: "מני שופטת עליון"

וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ואבי גבאי. 21 לדצמבר 2017. ראובן קסטרו
"אדם בלי שום ניסיון רוצה להיות ראש ממשלה". גבאי/ראובן קסטרו

בהמשך ביקש סער לברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו "על שורה של הצלחות מרשימות. מההכרה ההיסטורית של ארצות הברית בירושלים כבירת ישראל, ביקור סגן נשיא ארצות הברית, ביקור חשוב במעצמה כמו הודו והביקור האחרון ברוסיה בו הוצבו קווים אדומים של מדינת ישראל לגבי ההתפתחויות בסוריה ובלבנון".

סער התייחס גם לגירוש מבקשי המקלט ואמר כי "אנחנו יכולים להבין שהם רוצים להגיע לכאן לחיים טובים יותר אבל אסור לנו להראות רפיון בנושא. יש לזה משמעויות והשלכות". לדבריו, "הם לא אוהבים את המדינה השלישית, אז מה? יש לנו חובה? יש לנו חובה לתושבים בדרום תל אביב, יש לנו חובה לאזרחי המדינה, לשמור על ישראל כמדינת העם היהודי ולא כמדינת כל מסתנניה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גדעון סער בכנס ליכוד, אווניו, קריית שדה התעופה, 31 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
סער/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully