וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתפר מצבו של הטייס ואולימפיאדת החורף: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

11.2.2018 / 14:00

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

שקט מתוח בצפון אחרי חדירת המל"ט האיראני שהופל ומטוס ה-F16 שננטש. השתפר מצבו של הטייס שנפצע קשה בנטישת המטוס והוא מוגדר כעת בינוני לאחר שהוא החל להגמל מההנשמה, הנווט השתחרר מבית החולים. נשיא המדינה ריבלין ביקר בבית החולים רמב"ם את שני הטייסים ואמר שישראל לא תוכל לעמוד מנגד כאשר איראן מבקשת לפגוע בה. כתבי וואלה! NEWS טל שלו ויואב איתיאל מדווחים מרמת הגולן, שם נמצא אלוף פיקוד צפון, ומישיבת הממשלה. פרשן וואלה! NEWS לענייני צבא אמיר בוחבוט .

מפקד להק אוויר בחיל האוויר תא"ל אמנון עין דר אומר בראיון ליעקב אילון כי חיל האוויר פגע קשות במערך ההגנה האווירי של סוריה. אלוף במיל' עמירם לוין, לשעבר אלוף פיקוד צפון ואיש מפלגת העבודה, גם הוא מתראיין למהדורה.

ריאל מדריד חוזרת רגע לפני פריז סאן ז'רמן ואולמפיאדת החורף נפתחה בקוריאה הדרומית, גילי לוסטיג , מנכ"ל הוועד האולימפי בראיון למהדורה מפיונגצ'אנג.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully