וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו הסיבה שכל כך הרבה כוכבות פורנו התאבדו לאחרונה?

8.2.2018 / 9:25

לפחות 5 שחקניות פרונו שמו קץ לחייהן בחודשים האחרונים. כוכבת הפורנו הארייט שוגרקוקי הסבירה לתקשורת הבריטית כי בניגוד לתעשיית הבידור, בה המפורסמים מרוויחים משכורות גבוהות שמאפשרות להם לטפל בבעיות הנפשיות, בתעשיית הפורנו הסיפור אחר לגמרי. אבל יש גם צד חיובי

harrietsugarcookie

עוד ועוד כוכבות פורנו הלכו לאחרונה לעולמן, בנסיבות טרגיות. האחרונה שבהן היא אוליביה לו בת ה-23, אך קדמו לה אוליביה נובה בת ה-20, אוגוסט איימס בת ה-23, יורי לוב בת ה-31 ושיילה סטיילז בת ה-35, ואלה רק כמה שמות מהתקופה האחרונה - כשרובן שמו קץ לחייהן ואחרות בנסיבות חשודות.

למה זה קורה? כוכבת הפורנו הבריטית, הארייט שוגרקוקי, בעלים של חברת הפקת סרטים למבוגרים עם משכורת שנתית של יותר מ-150 אלף ליש"ט, ניסתה להסביר זאת.

עוד בנושא:
הרשימה מתארכת: מקרה מוות חמישי של שחקנית פורנו כבר אינו עובר בשתיקה
לכוכבת הפורנו נמאס שילדים בני 12 מבקשים שתשכב איתם: "הורים, תחנכו את הילדים שלכם"

"אני נוטה לחשוב על פורנו כעל חלק מתעשיית הבידור", אמרה. "יש המון ספורטאים, שחקנים ומוזיקאים שמתקשים עם אור הזרקורים ועם מה שקורה כשהפופולריות שלהם דועכת, עם זה שמנתחים כל מילה ומעשה שלהם ברשתות החברתיות, ועם סמים, דיכאון וכן הלאה. בעיות שכאלה נפוצות בתעשיית הבידור.

עוד באותו נושא

הרשימה מתארכת: מקרה מוות חמישי של שחקנית פורנו כבר אינו עובר בשתיקה

לכתבה המלאה

"בתעשיית הפורנו זה עוד יותר קשה, כי לא רבות מאיתנו מקבלות משכורות דומות לאלה של שחקנים או כוכבי כדורגל, שמאפשרות להם לקבל את הטיפול הטוב ביותר ותמיכה. אני חושבת שמערכת הבריאות הנפשית שלנו לוקה בחסר". ואכן, לא מעט ממקרי המוות של כוכבות הפורנו קשורים בבריאות נפשית - בדיכאונות, במחלות נפש ובהתאבדויות.

אבל יש גם דברים טובים בתעשייה, לטענת שורגקוקי. "מצאתי שאנשים מאוד תומכים אחד בשני. זו התעשייה היחידה בה יריבים עוזרים אחד לשני. זה כמו משפחה. כשמישהו נמצא בצרות צרורות, יש רשת תמיכה גדולה מאוד שעוזרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully