וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"דו-קרב" בכביש 4: שני עבריינים מהצפון הואשמו בירי ובמרדף מסוכן

7.2.2018 / 12:46

לפני כחודשיים זיהו שמוליק הרוש ויריב ממן זה את זה תוך כדי נסיעה בכביש העמוס, והחלו במרדף בשעה שהם מנגחים כלי רכב בכביש ויורים באקדחיהם. לאחר חקירה סמויה נעצרו השניים ומעצרם הוארך. הפרקליטות תגיש כתב אישום חמור בעקבות העבירות

צילום: יואב איתיאל, וואלה!NEWS, עריכה: יוסי אלטר

יחידה מרכזית של המשטרה עצרה את שמוליק הרוש ויריב ממן, תושבי אזור נהריה והסביבה, בחשד לעבירות פשע חמורות, הכוללות מרדף מסוכן בכביש ראשי וירי באמצע הרחוב - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. ב-31 בדצמבר בשנה שעברה זיהו החשודים אחד את השני תוך כדי נסיעה בכביש 4 מרגבה לכיוון הקריות. המפגש הבלתי צפוי הוביל למרדף פרוע שכלל ניגוח בין כלי הרכב, תוך סיכון הנוסעים בכביש והסתיים בירי מצד ממן לכיוונו של הרוש ופציעתו בסמוך לאזור תעשיה בצומת נעמן.

הרוש, בן 38, אמנם אינו ידוע בציבור - אך שמו נקשר לבן עירו, העבריין מיכאל מור, מי שלטענת המשטרה עמד בראש ארגון פשיעה חובק עולם. הרוש, שככל הנראה נורה מטווח אפס, פונה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי לגליל שבנהריה כשמצבו מוגדר בינוני-קשה, אך בהכרה מלאה. הוא נפגע ביד, ברגל ובמותן ועבר ניתוח.

המשטרה גיבשה תשתית ראייתית, בלשי ימ"ר חוף ניהלו חקירה סמויה תחת צו אסור פרסום והצליחו לעצור את הרוש שהסתתר באזור הדרום ואת ממן שהסגיר את עצמו. מעצרם הוארך בבית משפט השלום בעכו בהתאם למסוכנות וצרכי החקירה. בכוונת הפרקליטות להגיש היום כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירות השניים.

זירת האירוע של פצוע ירי כבן 40 במצב קשה, אזור תעשייה נעמן, עכו, 31 בדצמבר 2017. מד"א
זירת הירי בצפון, דצמבר 2017/מד"א

עו"ד ציון שמעון המייצג את שמוליק הרוש זה שנים אמר לוואלה! NEWS: "מדובר בבדיחה עצובה של המשטרה והפרקליטות. אם שמו לא היה שמואל הרוש לא היה מישהו מעז להגיש כתב אישום נגד מישהו שניסו לחסל אותו". היום בדיון תייצג את הרוש עו"ד אתנה אדרי, היא הוסיפה כי "מדובר בקרבן עבירה ותו לא. מי שבעקבותיו היה מאושפז שבועיים בבית חולים, ובמשך כל התקופה הזו ושבועיים נוספים אחריה לא נחשד בשום עבירה ולא נחקר אפילו פעם אחת".

עוד אמרה כי "לבוא אחרי חודש ולומר שנשקפת ממנו מסוכנות ושהוא חשוד, ללא כל אחיזה לכך במציאות וללא כל ראיה, לעצור בלילה ולהגיש הצהרת תובע בבוקר בדיון ראשון ועכשיו כתב אישום ביחד עם הנאשם בירי עליו? זה מלמד שמנסים בכוח ליצור יש מאין ואני בטוחה שכל המשפט הזה שמתחיל בקול תרועה רמה ייסתיים בקול ענות חלושה". היא ביקשה להדגיש: "שמוליק הרוש חף מפשע". עו"ד תומר נווה המייצג את ממן ומר כי יוכל להגיב רק לאחר קבלת חומרי החקירה מהפרקליטות.

  • עוד באותו נושא:
  • כביש 4
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully