וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: נער בן 17 נדקר למוות בפנימייה ליד קריית גת

המשטרה עצרה חשוד בדקירת הנער בפלג גופו העליון בפנימייה מושב רווחה. חובשים ופרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו של הדקור בתום פעולות החייאה. תושבי המושב מספרים כי האירוע הערב עורר את המחלוקת סביב הקמת הפנימייה

צילום: שי מכלוף, עריכה: תום זואילי
זירת הרצח במושב רווחה, פברואר 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

נער בן 17 נדקר למוות הערב (שלישי) בפנימייה במושב רווחה שבמועצה האזורית שפיר, ליד קריית גת. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות המקרה ועצרו את החשוד בדקירתו של הנער, כשהרקע לאירוע הוא פלילי.

חובש רפואת חירום במד"א רונן רביב, שהגיע למקום, סיפר: "הוזנקנו למקרה של נער פצוע. כשהגעתי למקום ראיתי מספר נערים שאינם מתגוררים במקום, הם סיפרו שהנער נדקר במהלך קטטה. הוא שכב מחוסר הכרה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון ומיד הענקתי לו עם הציוד הרפואי שיש ברשותי טיפול רפואי ראשוני לעצירת הדימום והתחלתי בפעולות החייאה".

צעיר המתגורר במושב רווחה סיפר כי הוא לא מכיר באופן אישי את המעורבים באירוע, אבל הם "מסתובבים במושב, משחקים כדורגל ומסתובבים עם המדריכים". מאור דיאן, תושב רווחה אף הוא, אמר: "אני יודע שהייתה פה תקרית בין שני נערים שרבו על סיגריה. זאת לא פעם ראשונה שזה קורה. היו דקירות והייתה גם פריצה לבית. התושבים פה נכנסים ללחץ, זה משהו חריג לא עולה על הדעת דבר כזה". תושבי מושב רווחה מספרים כי קיימת מחלוקת סביב הקמת הפנימייה ביישוב. לדבריהם, האירוע הערב עורר את חשדותיהם.

בעקבות הרצח הורה מנכ"ל משרד העבודה והרווחה, ד"ר אביגדור קפלן, להקים ועדת בדיקה באופן דחוף ומיידי לבירור מקיף ומעמיק של ההתנהלות והאירועים בפנימייה. בנוסף הוא הודיע כי הוא יזמן את כל אנשי הצוות הנוגעים בדבר.

(עדכון ראשון: 21:05)

רצח במהלך ויכוח עם קטין במוסד טיפולי במושב רווחה 6 בפברואר 2018. שי מכלוף
מושב רווחה/שי מכלוף
רצח במהלך ויכוח עם קטין במוסד טיפולי במושב רווחה 6 בפברואר 2018. שי מכלוף
מושב רווחה/שי מכלוף
רצח במהלך ויכוח עם קטין במוסד טיפולי במושב רווחה 6 בפברואר 2018. שי מכלוף
מושב רווחה/שי מכלוף
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully