וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פשט בשכם על בית אביו של המחבל מאריאל; הרוג ועשרות פצועים בעימותים

אמיר בוחבוט ומאיה הורודניצ'אנו

7.2.2018 / 0:05

הכוחות כיתרו את בית משפחת המחבל שרצח את איתמר בן גל בן ה-29, ובמקום התפתחו הפרות סדר אלימות בהשתתפות מאות פלסטינים. לפי הסהר האדום, גבר אחד נהרג ושלושה נפצעו באורח קשה

עריכה: תום זואילי

כוחות מיוחדים של צה"ל פעלו אמש (שלישי) בשכם סביב ביתו של אביו של המחבל שרצח את איתמר בן גל בפיגוע באריאל אתמול. במהלך הפעילות נעצרו שבעה פלסטינים והועברו לחקירת כוחות הביטחון. מאות פלסטינים השתתפו בהפרות סדר שהתפתחו עם תחילת הפעילות.

על פי משרד הבריאות בעזה, פלסטיני נהרג בעימותים עם כוחות הביטחון ושלושה נפצעו קשה. קודם לכן הודיע הסהר האדום כי 17 פלסטינים נפצעו מירי גומי ויותר מ-40 נפגעו מחשיפה לגז מדמיע.

פצוע בעימותים כתב על ידו השמאלית את שם רוצחו של רזיאל שבח, אחמד נאסר ג'ראר:

אמו של המחבל, עבד אל-חכים עאדל, קראה לו אתמול להסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון. "חוקרי המשטרה אמרו לי שהוא ביצע את הפיגוע. אני נגד מעשים כאלו", אמרה. "לא הייתה לו שום זכות לקחת חיים של מישהו, ואין לו זכות לבצע פיגוע".

האם, ילידת נצרת המתגוררת כיום בחיפה, סיפרה כי במשך שנים רבות לא הייתה עמו בקשר. "אני לא גידלתי אותו - הוא נלקח ממני ובמשך שנים גדל לבד", סיפרה. "לפני כארבע שנים חודש הקשר וראיתי אותו לסירוגין במשך חודשיים. הוא הציג את עצמו כבן שלי, ואני ביקשתי שיעשו בדיקה משום שלא האמנתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ראשוני- פעילות כוחות צה"ל בשכם. -, מערכת וואלה! NEWS
הכוחות בזירה בשכם, אמש/מערכת וואלה! NEWS, -
ראשוני- פעילות כוחות צה"ל בשכם. -, מערכת וואלה! NEWS
הכוחות בזירה בשכם, אמש/מערכת וואלה! NEWS, -
עבד אל כרים עאסי תושב יפו בן 19, המחבל מהפיגוע באריאל. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
המחבל עבד אל-חכים עאדל/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

בן גל נרצח כשהיה בדרכו לביתו בחזרה מעבודתו. הוא התכוון להגיע לברית של בנה של גיסתו ומיהר לשוב לבית על מנת להתארגן ליציאה לאירוע יחד עם בני משפחתו. הפיגוע אירע בטרמפיאדה בכניסה לאריאל, כשמחבל דקר את בן גל וניסה להימלט.

עדי ראייה סיפרו כי בן גל התפרץ לכביש לאחר מכן, דפק על דלת אוטובוס שחלף במקום וצעק אל עבר הנהג "פיגוע, דקרו אותי" ולאחר מכן התמוטט ואיבד את הכרתו. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילנסון שם נקבע בהמשך מותו.

איתמר בן גל שנרצח בפיגוע הדקירה באריאל 5 בפברואר 2018. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
בן גל ובני משפחתו/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

"מתנה יקרה קיבלנו מהשם לפני שלושים שנה מתנה שאנחנו נפרדים ממנה היום כל כך בצער", ספד לו אביו. "אין לנו מושג איך ממשיכים מכאן בלעדיך. בשנות חייך הקצרים הספקת כל כך הרבה, אך השאיפות שלך להתקדם עוד ועוד לא פסקו לרגע. שמחת מאוד מעבודתך החינוכית בהר ברכה ובגבעת שמואל. מערכת החינוך בישראל איבדה מחנך דגול ומסור. איתמר בני היקר, אנחנו נמשיך ללוות את ילדייך המתוקים עד אשר יזכו לבנות את בתיהם בישראל".

מרים אלמנתו של איתמר אמרה כי "אני רוצה להבטיח לך - נהיה חזקים. אנחנו נמשיך את מה שעשית". אחותו יסכה נזכרה, "כמה אהבה הרעפת עלי, עלינו, על מרים, על הילדים ועל אבא ואמא. אני מבינה למה השם רוצה אותך לידו. ממך אפשר ללמוד מיהו איש חינוך אמיתי".

(עדכון ראשון: 19:59)

הלוויתו של איתמר בן גל, ההרוג מהפיגוע באריאל, הר ברכה, 6 בפברואר 2018. נועם מושקוביץ', נועם מושקוביץ
הלוייתו של בן גל, אתמול/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ'
הלוויתו של איתמר בן גל, ההרוג מהפיגוע באריאל, הר ברכה, 6 בפברואר 2018. נועם מושקוביץ', נועם מושקוביץ
הלוויתו של איתמר בן גל, ההרוג מהפיגוע באריאל, הר ברכה, 6 בפברואר 2018/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully