וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל במצוד, צניחות בבורסה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

6.2.2018 / 8:00

חוסל המחבל שביצע את הפיגוע בחוות גלעד- נמשך המצוד אחר המחבל מאריאל, ירידות חדות בוול סטריט, הורים נעצרו בחשד לגרימת נזק לבנם בן שלושה חודשים ופול סיימון פורש מהופעות

צילום:שי מכלוף, ניב אהרונסון, מאצ'י הוף, ערן גילווארג,רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

בזמן שהרב איתמר בן גל מובא למנוחות בבית הקברות באריאל, אימו של המחבל, תושבת חיפה, קוראת לו להסגיר את עצמו. יואב איתיאל עם הדיווח.

יממה של נפילות דרמטיות בבורסות ניו יורק ואסיה. עד כמה הן ישפיעו על החוסך הישראלי לפנסיה? אלון גלזר, סמנכ"ל לידר שוקי הון, עם התשובות.

לפנות בוקר נתפס וחוסל אחמד נצר ג'ראר רוצחו של רזיאל שבח מחוות גלעד.
הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם פרטי הפעילות הלילה והמשך המצוד אחר המחבל שרצח אתמול באריאל את איתמר בן גל . בן גל הובא לפני הצהריים למנוחות בהר ברכה.

הפרשן אמיר אורן הסביר האם עדיין מדובר באפקט הכרת טראמפ בירושלים כבירת ישראל.

למרות הלחץ הישראלי, נשיא פולין יאשר את החוק השנוי במחלוקת האוסר להאשים את המדינה או את אזרחיה באחריות לפשעי הנאצים במלחמת העולם השנייה. טל רימון עיתונאית בהנדסלבלט גלובל עם הפרטים.

7.5 שנות מאסר נגזרו היום על עזרא שיינברג, ראש ישיבת אורות הארי בצפת שהורשע בעבירות מין בשמונה נשים. אלי אשכנזי הכתב בצפון על עסקת הטיעון.

תינוק בן שלושה חודשים הובהל במהלך הלילה לבית החולים לניאדו בנתניה כשהוא סובל מחבלות קשות ושברים בגופו, המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את הוריו. אבי אשכנזי כתב המשטרה הוסיף פרטים.

בגיל 76, ואחרי 50 שנים של מוזיקה אדירה, פול סיימון הודיע על פרישה מהופעות עם סיום סיבוב ההופעות הנוכחי. עיתונאי המוסיקה בועז כהן מסכם תקופה.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully