וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשד להתעללות קשה": תינוק הובא לבית החולים עם שברים בכל גופו

הוריו של התינוק בן השלושה חודשים, שאינם מוכרים למשטרה או לרשויות הרווחה, נעצרו. גורם במשטרה מסר כי הם לא מספרים בחקירתם ממה נגרמו החבלות של בנם, אך בשל חומרת החבלות החשד הוא שמדובר בהתעללות קשה מאוד. מצבו של התינוק יציב

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
משטרה/ראובן קסטרו

שני הורים בני 26 ו-29 מנתניה נעצרו אמש (שני) בחשד להתעללות קשה בבנם בן השלושה חודשים, שהגיע לבית החולים לניאדו שבעיר כשעליו סימני חבלה. על פי המשטרה, התינוק סובל משברים מרובים בכל חלקי גופו.

ההורים אינם מוכרים למשטרה או לרשויות הרווחה. היום הם צפויים לבוא לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה, ומהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת. "ההורים לא מספרים ממה נגרמו החבלות והשברים. החשד הוא שבנם עבר התעללות קשה מאוד", אמר בכיר במשטרת מרחב שרון. מבית החולים לניאדו נמסר כי התינוק עבר סדרת בדיקות, ומצבו כעת יציב. משעלה חשד לאלימות, העביר בית החולים דיווח לגורמי הרווחה והמשטרה.

עורך הדין ג'קי סדרון, המייצג את ההורים החשודים אמר כי "מדובר באירוע קשה ומצער. יחד עם זאת, אין לשפוט את ההורים טרם התבררה התמונה. מי שפנה שוב ושוב לגורמי הרפואה הם המשפחה, ובימים אלה נבחנת האפשרות שמדובר בעניין גנטי הקשור לצפיפות העצם".

עוד בוואלה! NEWS:
בעטו וצחקו: הכורדים זועמים על טורקיה אחרי התעללות בגופת לוחמת
במהלך ניסיון מעצרו: צה"ל חיסל את המחבל שרצח את הרב שבח
"אין הוכחה לשואה": המועמד האנטישמי של הרפובליקנים באילינוי

תינוק סורי שהגיע ממחנה הפליטים בקפריסין וטופל בבית החולים שיבא בעקבות מום נדיר בלבו, ינואר 2018. חשבון הטוויטר של משרד החוץ, צילום מסך
חשד להתעללות בתינוק/צילום מסך, חשבון הטוויטר של משרד החוץ

בחודש דצמבר האחרון בית המשפט המחוזי בירושלים גזר 20 חודשי מאסר לאישה בת 38 מגוש עציון, שהורשעה בהתעללות בילדיו של בעלה. בנוסף נגזרו עליה שמונה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של כל אחד מהילדים ב-50 אלף שקלים. בן זוגה הורשע בכך שלא מנע את המעשים אף שהיה מודע להם, ושאחד מהמקרים תקף בעצמו את הילדים.

(עדכון ראשון 6:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully