וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס בוגד בחברתו - ואתם לא תאמינו מה היה התירוץ העלוב שלו לזה

8.2.2018 / 10:04

קטע שבאמת אסור לפספס: בחור נתפס בוגד בחברתו עם אישה אחרת - ותירץ בפניה שזו בכלל לא אישה אלא בובת מין. המאהבת אפילו שיתפה פעולה, קפאה במקום וביקשה בקול רובוטי: "בבקשה אל תפגעי בי"

LIVELEAK

נתפסת בוגד? תודה באמת. מעדיף לחפש תירוצים? לפחות תחשוב על אחד הגיוני. בחור אחד מארה"ב נתפס על חם כשהוא בוגד בחברה שלו - והמציא את התירוץ הדבילי ביותר שיכולנו לחשוב עליו: שהיא למעשה בובת מין.

חברתו תיעדה במצלמה מבעד לחלון את רגע האיכות של השניים, בו המאהבת נראית רוקדת ריקוד מפתה בבגדים חושפניים. החברה העצבנית החליטה להתעמת עם בן זוגה הבוגד, אולם כשזו נכנסה לבית - היא נתקלה בהצגה הכי הזויה שראתה בחייה. המאהבת מיד קפאה במקום והחבר בניסיון סופר מטופש לחמוק מהמצב המביך שנקלע אליו סיפר לה שזו רק בובת מין מתוחכמת שרכש. הוא אפילו הציג לה קבלה כהוכחה. הו גאד!

מאהבת קופאת במקום וטוענת שהיא בובת מין. LIVELEAK, צילום מסך
כן. את ממש נראית כמו בובת מין מתוחכמת. המאהבת שקפאה במקום מנסה לחמוק מאימת החברה הנבגדת/צילום מסך, LIVELEAK

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

צילם את אשתו בוגדת בו על הספה - ולא תאמינו כיצד הוא הגיב

לכתבה המלאה

החברה הזועמת נשמעת בסרטון צועקת לעברו: "מה קורה פה לעזאזל? מי זו לעזאזל?". הבחור משיב: לה "זו בובת מין! הנה הקבלה עליה ממש כאן!". זו מן הסתם לא משתכנעת ודוחפת שוב ושוב את המאהבת שנעמדת ללא תזוזה על המדרגות. המאהבת משתפת פעולה עם הסיפור של הגבר ועונה לה בקול רובוטי: "בבקשה אל תפגעי בי". החבר מתעקש שהבובה מגיעה עם רפלקסים כשזו לפתע פוצחת את פיה. החברה לא מוותרת וממשיכה להציק ל"בובת המין" עד שזו מתעוררת לחיים, לוקחת את חפציה ומסתלקת משם.

חשבתם ששם הסתיימה הסאגה והבחור מודה שבגד? הטיפשון המשיך לנסות את מזלו. "זה מקולקל", טען בפני חברתו, "זו תקלה. יש לי קבלה. אני לא מבין למה היא זזה לבד". אתה רציני שאתה ממשיך עם זה? הגיחוך בהתנהגותו של הבחור גרמה לכמה לפקפק ברמת האמינות של הסרטון הזה, אולם רבים ברשת מאמינים לטיפשותו האוטנטית. אחד כתב: "ברגעים כאלה אתה פשוט מעדיף לזרום עם השקר שלך עד הסוף, גם כשהעניינים כבר יצאו משליטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully