וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: ילד משליך זיקוק לביוב - ועף 30 מטר באוויר כתוצאה מפיצוץ

8.2.2018 / 10:05

בסין מדווחים על עוד ועוד מקרים של ילדים שמבצעים את הפעלול המסוכן הזה. בפעם השלישית השבוע ילד כמעט איבד את חייו כשהשליך זיקוק לביוב - וזה התפוצץ לו בפנים

ASIA WIRE

תופעה מדאיגה החלה לצבור תאוצה בסין והובילה את הרשויות לצאת בדרישה להורים שלא לאפשר לילדיהם לשחק בזיקוקים - במיוחד לאור חגיגות ראש השנה שיערכו ב-16 בפברואר - בהן ילדים נוהגים לצאת לרחובות ולהתפרע. במקרה האחרון שתועד במצלמות האבטחה בעיר סינית לא ידועה, נראה ילד קטן משחק בזיקוק מעל מכסה ביוב ומנסה להשחילו פנימה. כשזה הצליח, הזיקוק והגזים שבביוב יצרו ריאקציה כימית שהעיפה בפיצוץ את מכסה הביוב - ועמו את הילד - באוויר.

בתקרית, שנראית כאילו לקוחה מפרק של הלוני טונס, נראה הילדון נשען על גבי מכסה הביוב ומנסה להשליך דרכו זיקוק דולק. הפיצוץ הקטלני שהתרחש בביוב העיף את הילד לאוויר וזה נחת כעשרה מטרים משם, הרחק מטווח הצילום של מצלמת האבטחה. עד כה לא נמסרו פרטים על הילד - מלבד העובדה שהוא הצליח לשרוד את התקרית המפחידה. מה שהטריד את הצופים היו בעיקר המבוגרים שנכחו באזור והתעלמו ממעשיו המוזרים של הילד.

זורק זיקוק לתוך ביוב. צילום מסך
ילד זורק זיקוק לביוב ומתפוצץ/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האתגר הוויראלי החדש של הרשת יגרום גם לכם ליפול על הפרצוף

לכתבה המלאה

התקרית זכתה לסיקור נרחב בתקשורת הסינית, בעיקר כי מדובר כבר באירוע השלישי שאירע בסין בשבועים האחרונים בהם ילדים שיחקו עם זיקוקים ונפגעו. מוקדם יותר באותו שבוע ילד בן 8 נהרג לאחר שביצע פעלול דומה וילדה בת 6 מדרום מערב צ'ונגצ'ינג אושפזה בשל פציעות קשות אחרי שילד אחר גרם לפיצוץ בביוב כתוצאה מהטלת זיקוק. אל תנסו את זה בעצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully