וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזנקוט, ביטן ומשחק העונה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

4.2.2018 / 8:00

החל מבצע החזרת מבקשי המקלט, תשתית ראייתית להעמדתו לדין של השר חיים כץ, הרמטכ"ל גדי איזנקוט נתן סקירה בטחונית בישיבת הממשלה, מחריף הקרב על השבת באשדוד, פרשת התאבדותו של האמן והמורה לאחר פרסום תחקיר עליו, משחק העונה בכדורגל ואומה תורמן נגד הארווי ווינשטיין

צילום:יותם רונן, רוני כנפו, שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הבוקר החל השלב האופרטיבי של מבצע החזרת מבקשי המקלט עם חלוקת מכתבים למיועדי הגירוש.
כתבת העבודה והרווחה דנה ירקצי דווחה מלשכת ההגירה בבני ברק.

פרופ' יובל שני מהאוניברסיטה העברית, סגן נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, חבר ועדת האו"ם לזכויות אדם ואחד המומחים למשפט בינלאומי חתם על גילוי דעת שקורא ליועץ המשפט לממשלה לבחון שוב את החלטת הגירוש הסביר מדוע אינו חוקי.

ילדה בת שנתיים נדרסה למוות בנמל תל אביב .
כתב הבריאות אור רביד דווח מבית החולים איכילוב.

המשטרה הודיעה כי גיבשה תשתית ראייתית להעמיד לדין את השר חיים כץ ובכירים בתעשייה האווירית בחשד לעבירות מתן וקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים ועוד. כתב המשטרה אבי אשכנזי עם הפרטים.

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט הגיע היום לישיבת הממשלה כדי לתת סקירה ביטחונית. הכתבת המדינית טל שלו עם הפרטים וגם הסדרת מעמד חוות גלעד לאחר רצח הרב רזיאל שבח בחודש שעבר.

נמשך הקרב על השבת באשדוד, אתמול נרשמו דו"חות לעסקים במתחם ביג פאשן והיום חלונות בבניין עיריית אשדוד נופצו, מרביתם במחלקת הגבייה.
בועז דריקס, מנכ"ל הביג פאשן התראיין בנושא.

פרשת ביטן ממשיכה להסתעף, הבוקר המשטרה עיכבה לחקירה ארבעה חשודים נוספים בחשד למעורבות בפרשה, הכתב לענייני משפט דניאל דולב, עם הפרטים.

המורה והאומן בועז ארד שם קץ לחייו בעקבות תחקיר אתר מאקו שחשף כי ארד נהג לקיים מערכות יחסים עם תלמידותיו. דוד ורטהיים, עורך וואלה ברנז'ה על השאלה האם הפרסום היה מחויב המציאות נוכח האיום של ארד להתאבד אם אכן יפורסם התחקיר. המורה עופרה עופר אורן שלימדה בתלמה ילין על האוירה בבית הספר.

הערב משחק העונה - מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע. יניב טוכמן מוואלה ספורט על המפגש אחרי חלון ההעברות, על
העונה המדרדרת של מכבי חיפה ועל גמר הסופרבול הלילה.

השחקנית אומה תורמן חשפה במהלך ראיון בניו יורק טיימס שפורסם בסוף השבוע כי גם היא הוטרדה מינית על ידי המפיק הארווי ויינשטיין בזמן צילומי הסרט "קיל ביל". אבנר שביט מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות על הפרשה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully