וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתכר, רצח את חברו והשליך את הגופה לחירייה: אישום נגד תושב רמת גן

2.2.2018 / 10:15

רון נחום, תושב רמת גן, נאשם שרצח את ארטיום ווילוב לפני כחודשיים וניסה לשבש הליכי משפט כשהשליך את גופתו לאשפה. בחודש שעבר נעצר נחום כשבועיים לאחר שאותרה גופתו של ווילוב ונאשם בנוסף בשיבוש הליכי משפט

צילום: אבי אשכנזי, וואלה!NEWS, עריכה: יאיר דניאל

הפרקליטות הגישה הבוקר (שישי) כתב אישום נגד רון נחום, תושב רמת גן בן 53, בגין רצח ארטיום ווילוב ושיבוש מהלכי משפט. נחום נאשם בכך שרצח את ווילוב ללא התגרות, בשעה השניים היו שתויים - ולאחר מכן השליך את גופתו באתר הפסולת חירייה. הגופה נמצאה בסוף דצמבר וכשבועיים לאחר מכן נעצר נחום.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גלי חצב מפרקליטות מחוז תל אביב, ב-19 בדצמבר נפגש נחום עם ווילוב, שחגג את יום הולדתו ה-37 מוקדם יותר באותו יום עם חברים ברמת גן. ווילוב, תושב בני ברק, היה מוכר ברמת גן כמי שנהג לשהות ולהסתובב באזור כיכר אורדע.

השניים הגיעו לפאב "הספסל" ברחוב ביאליק בעיר בסמוך לשעה עשר בלילה וביקשו לשתות במקום, אך העובדים סירבו לשרתם משום שנראו כבר שתויים. עוד מתואר כי לאחר מכן יצאו ווילוב ונחום מהמקום ופנו לחנות סמוכה שם רכש הראשון שני בקבוקי משקה אלכוהולי מסוג "סמירנוף אייס".

עוד בוואלה! NEWS:
"אנחנו מופקרים": 200 מפגינים קראו להסדרת כביש 767 בגליל התחתון
על סף פיצוץ: סיור קרבי בלב בירת הטרור של חמאס בגדה
בג"ץ אישר הריסת 3 בתים בכפר הפלסטיני סוסיא שבאזור חברון

ארטיום ווילוב. -, מערכת וואלה! NEWS
השניים המשיכו לדירתו של נחום, שם אירע הרצח. הנרצח ארטיום ווילוב/מערכת וואלה! NEWS, -

השניים, כך על פי כתב האישום, המשיכו לדירתו של נחום - שם החליט להרוג את ווילוב לטענת הפרקליטות ו"הפעיל כלפי המנוח אלימות באופן שאינו ידוע ומבלי שקדמה לכך התגרות". עוד נטען כי בסמוך לשעה ארבע לפנות בוקר גרר נחום את גופתו של ווילוב מהדירה דרך חדר המדרגות ושביל הגישה לבית אל חדר האשפה של בניין סמוך. על פי המתואר בכתב האישום נחום השאיר את הגופה במקום ושב לדירתו.

עוד באותו נושא

חשד לרצח: גופת גבר אותרה במכולת אשפה בחירייה

לכתבה המלאה

נחום בהארכת מעצרו: "לא רצחתי ולא פגעתי"

לאחר שהתגלתה גופתו של ווילוב פתחו במשטרה בפעולות חקירה על מנת להתחקות אחר מסלולה. צוות חקירה מיוחד של שוטרי מרחב דן הפעיל אמצעים טכנולוגיים על מנת לאתר את מקור פח האשפה שאליו הושלכה גופת הנרצח. בחודש שעבר הובא נחום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב והכחיש כי פגע בחברו. "לא עשיתי כלום. לא רצחתי, לא נגעתי ולא פגעתי. אני מודע לחשדות ואני רגוע מאוד", הוסיף אז.

בכתב האישום נטען כי גופתו של ווילוב הושלכה לאשפה כשהוא עירום בפלג גופו התחתון ומכנסיו ותחתוניו מופשלים, אך כשנעליו עדיין נמצאות על רגליו. במצב זה גם נמצאה הגופה כשבוע וחצי לאחר מכן.

למחרת הרצח, כך על פי כתב האישום, ניקה נחום את חדר המדרגות על מנת להעלים ראיות. לאחר מכן הביא עמו חומרי ניקוי ומטאטא על מנת להסיר כתמים שנוצרו על המדרכה מחוץ לבניין, בזמן שגרר את גופתו של ווילוב. הפרקליטות ביקשה להותיר את נחום במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

התגלתה גופת גבר בחירייה, 31 בדצמבר 2017. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
הזירה שבה נמצאה גופתו של ווילוב בחירייה, בדצמבר/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה
"לא עשיתי שום דבר"- הוארך מעצרו של גבר בן 03, שנעצר בחשד לרצח 
האדם שגופתו נמצאה בפארק אריאל שרון. אתר רשמי
נחום בדיון בהארכת מעצרו, בחודש שעבר/אתר רשמי
התגלתה גופת גבר בחירייה, 31 בדצמבר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
צוותי חירום בחירייה, בזירה שבה נמצאה גופתו של ווילוב/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
התגלתה גופת גבר בחירייה, 31 בדצמבר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
ניידות משטרה בחירייה, בדצמבר/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully