וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בקריית עקרון: גרונה של בת 48 שוסף; בנה בן ה-23 נעצר

1.2.2018 / 13:37

צוות מד"א שהגיע לדירה ברחוב האלון שבעיר מצא את האישה ללא סימני חיים כשגרונה משוסף ונאלץ לקבוע את מותה בזירה. כוחות משטרה עצרו את בנה המעורער בנפשו לאחר מצוד באשדוד

צילום: צלמי וואלה!NEWS ומד"א, עריכה: תום זואילי

אישה בת 48 נמצאה היום (חמישי) ללא רוח חיים כשעל גופה סימני אלימות בדירתה בקריית עקרון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האישה ללא סימני חיים כשהיא סובלת מפציעות בפלג גופה העליון ונאלץ לקבוע את מותה בזירה. המשטרה פתחה בחקירה. כוחות משטרה עצרו את בנה בן ה-23 המעורער בנפשו בסמוך לאשדוד.

האישה נמצאה בדירה ברחוב האלון בעיר כשגרונה משוסף, במקום נמצאה סכין. במקום נמצא מפקד מחוז המרכז ניצב עמי אשל. בני משפחתה של הנרצחת מסתובבים בכניסה לבית ומתקשים לקבל את הבשורה. "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה, סיפר פרמדיק מד"א אופיר שיש. "בתוך הדירה ראינו אישה כבת 48 מחוסרת הכרה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה".

לפני יומיים אותרה ללא רוח חיים אישה כבת 70 בדירתה בשדרות בנימין בנתניה. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. על גופתה של האישה נמצאו סימני אלימות והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. "כשהגענו לבניין חברנו לכוחות המשטרה שהיו במקום", סיפר צביקה וייס, פרמדיק מד"א שהגיע לדירת האישה. "בתוך הדירה ראינו אישה כבת 70 עם סימני אלימות. ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אבל לצערנו היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

חשד לרצח בקריית עקרון  1 פברואר 2018. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
כוחות הצלה בסמוך לדירה שבה נמצאה האישה בקריית עקרון, היום/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully