וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים גורי מובא למנוחות, "החוק הפולני" אושר: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

1.2.2018 / 7:00

חיים גורי מובא למנוחות בירושלים, מתיחות בין השר לבטחון פנים למפכ"ל המשטרה, הסנאט אישר את "החוק הפולני", החרדים מציעים חוק לימוד תורה, ביום ראשון תחל חלוקת צווים עזיבה מרצון למבקשי המקלט, פסטיבל דרום אדום נפתח וגם אייל שני חונך את המסעדה החדשה בצ'לסי

צילום:רוני כנפו, ניב אהרונסון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

חיים גורי, מגדולי המשוררים הישראלים וחתן פרס ישראל לשירה, מובא בשעה זאת למנוחות בגבעת שאול בירושלים. מוקדם יותר היום הגיעו אלפי אנשים לתיאטרון ירושלים כדי לעבור על פני ארונו. כתב וואלה! NEWS רוני כנפו דווח.

למרות הלחץ וההתנגדות הישראלית הנחרצת, הסנאט הפולני אישר הלילה את "חוק השואה" השנוי במחלוקת. הפרטים בכתבתה של סיגל סיריוס.

טקס חילופי המפקדים היום במחוז תל אביב של המשטרה הציף את המתיחות בין השר לביטחון פנים גלעד ארדן למפכ"ל רוני אלשיך כשברקע ההחלטה לגבי הארכת כהונתו בשנה.
אבי אשכנזי, הכתב לענייני משטרה, דווח.
הפרשן אמיר אורן על העימות בין המשטרה לפרקליטות.

הסיעות החרדיות הגישו טיוטה לחוק יסוד "לימוד תורה", שמטרתה להכיר בלימוד תורה בישיבות ובכוללים כ"ערך יסוד" וזאת בתגובה לפסילת חוק הגיוס על ידי בג"ץ. יקי אדמקר, הכתב לענייני חרדים עם החשיפה.

תוכנית גירוש מבקשי המקלט השנויה במחלוקת יוצאת לדרך ביום ראשון, אז יחולקו צווים הגירוש הראשונים,
כתבת העבודה והרווחה דנה ירקצי עם הפרטים.

הפרשן הבכיר תומאס פרידמן מ"הניו יורק טיימס" מתייחס בראיון מיוחד לתוכנית וואלה TALKעם יעקב אילון לסכסוך הישראלי- פלסטיני, ולתפקודו של ראש הממשלה נתניהו.
הראיון המלא במגזין סוף השבוע של וואלה ניוז.

השף אייל שני פתח השבוע את המזנון שלו בצ'לסי מרקט במנהטן, דניאל זירי הכתבת בניו יורק קפצה לשם לטעום.

פסטיבל דרום אדום יוצא לדרך. זיו ריינשטיין עורך התיירות של וואלה! NEWS על כלניות, סיורים בטבע ואוכל מקומי.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully