וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטמן לוואלה! NEWS: "אני נשאר בתפקידי וזה הכי חשוב כרגע"

1.2.2018 / 11:14

מפקד להב 433 שהודיע בשבוע שעבר על פרישתו מהתפקיד ברקע טענה שהטריד מינית אמר בסיום טקס החלפת מפקד מחוז ת"א כי "כל אחד עושה את מה שהוא רואה לנכון". השבוע זימן המפכ"ל אלשיך את ריטמן לשיחת נזיפה

עריכת וידאו: ניר חן

מפקד יחידת להב 433 היוצא ניצב רוני רטימן אמר היום (חמישי) לוואלה! NEWS כי "כל אחד עושה את מה שהוא רואה לנכון, אני נשאר בתפקידי וזה הכי חשוב כרגע". ריטמן אמר את הדברים בסיום טקס החלפת מפקד מחוז תל אביב. ברקע ההודעה על פרישתו מהתפקיד לאחר טענה על הטרדה מינית. בשבוע שעבר הודיע ריטמן על פרישתו מהתפקיד. עם זאת, ריטמן ביקש בפנייתו להישאר במשטרה ולא לעזוב את שורותיה. "בנסיבות שנוצרו ולאחר ששקלתי את הדברים בכובד ראש החלטתי לבקש לפרוש מתפקידי כראש להב 433 בשבועות הקרובים", כתב ריטמן בבקשתו. "זאת לאחר שייבחר מפקד חדש לתפקיד בביצוע חפיפה מסודרת שתאפשר רציפות במשימות העומדות בפניי היחידה".

בתחילת השבוע אתמול הגיש ריטמן תלונה למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). בתלונתו דרש לבחון את תפקודו של המפכ"ל לשעבר יוחנן דנינו. במכתב שהועבר על ידי עורכי דינו של ניצב ריטמן - איל כהן, אופיר סטרשנוב וירון לונדון, ליחידה לבירור תלונות נחקרים במשרד המשפטים, הפנו עורכי הדין של ריטמן לשורת פרסומים בכלי התקשורת, וטענו כי לפיהם נפל פגם בהתנהלות מח"ש והמפכ"ל לשעבר דנינו, באופן המלמד על קנוניה נגדו.

"לאור האמור ומפאת אופיים של הדברים שהם בבחינת הבעה דעה קדומה, הכתמה והטיה קוגנטיבית של החקריה, כמו גם החשד לשיבוש הליכי חקירה חמור, נבקש לפתוח בחקירה לאלתר", ציינו עורכי דינו של ריטמן.

עוד בוואלה! NEWS:
עיריית ירושלים בוחנת קיזוז תמיכה ממוסדות שנוגדים את מדיניותה
חרף הלחץ מישראל: הסנאט בפולין אישר את "חוק השואה"
מיאנמר: בקבוק תבערה הושלך על ביתה של מנהיגת המדינה

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך והשר לביטחון פנים גלעד ארדן בטקס החלפת מפקדים במחוז תל אביב 1 פברואר 2018. ראובן קסטרו
ניצב ריטמן בטקס החלפת מפקד מחוז תל אביב, היום/ראובן קסטרו

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר היום כי ימשיך "להיאבק על חיזוק המשטרה וגיבוי השוטרים בעבודתם החשובה". ארדן אמר את הדברים בטקס החלפת מפקד מחוז תל אביב. ניצב משה (צ'יקו) אדרי עוזב את תפקידו וניצב דוד ביתן יחליפו.

ביום שלישי נזף מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך בריטמן, שנחשד בעבר בהטרדה מינית, בעקבות החלטת בג"ץ. לפני כחודשיים ביקרו שופטי בג"ץ את המפכ"ל, בטענה כי לא נקט אמצעים חריפים דיים נגד ריטמן בעקבות הראיות שעמדו נגדו והאמירות הסקסיסטיות שאמר בחדר החקירות. הם הורו לו להסביר מה היו שיקוליו בהחזרתו לתפקיד של ריטמן ואילו צעדים משמעתיים הוא עומד לנקוט נגדו בנושא, אם בכלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך והשר לביטחון פנים גלעד ארדן בטקס החלפת מפקדים במחוז תל אביב 1 פברואר 2018. ראובן קסטרו
ארדן ואלשיך בטקס החלפת מפקד מחוז ת"א, היום/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully