וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב פדיחה של אם החתן - הזוג נאלץ להינשא בשירותים

31.1.2018 / 9:03

כדי לא לבטל את החתונה, הזוג החליט בצעד נואש לקיים את טקס הנישואין שלהם בשירותי בית המשפט - בעוד אם החתן מחוברת לבלון חמצן

צילום מסך

גם אתם נאלצתם לוותר על חתונת חלומותיכם לטובת אולם צנוע וחסכוני יותר? אולי תמצאו את הסיפור הבא מנחם. זוג בריטי אחד נאלץ להעביר את חתונתו לשירותי הנשים בבית המשפט - אחרי שאם החתן עשתה בעיות.

בריאן ומריה שולץ קיימו את טקס נישואיהם בבית המשפט במונמות', ויילס, שם התאספו בני משפחה וחברים של הזוג כדי לחגוג את היום המאושר בחייהם. זמן קצר לאחר תחילת הטקס, החלה אמו של החתן לסבול מקשיי נשימה ולחוש בהתקף אסטמה קרוב. קצינים שנחכו במקום מיהרו לקחת את האם לשירותים כדי לתת לה חמצן בזמן שהמתינו לפרמדיקים שיגיעו. בני הזוג המודאגים הן ממצבה של האם והן מהאפשרות שיאלצו לבטל את האירוע - נאלצו לנקוט בהחלטה יוצאת דופן ולהעביר את טקס חתונתם לשירותי הנשים של בית המשפט.

זוג נישא בשירותים. צילום מסך
המוזמנים ישבו בתאים? זוג נישא בשירותי בית המשפט/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

אלה שמלות הכלה המחרידות והמביכות ביותר שראיתם

לכתבה המלאה

אז לא, זו לא האם שהתעקשה להיות נוכחת בטקס, אלא שזו הייתה חתומה על הסכם הנישואים של הזוג - ולולא נוכחותה באירוע, השניים לא יוכלו להינשא מבחינה חוקית. אם יחליט הזוג לבטל את האירוע, הם יאלצו להמתין 45 ימים עד קבלת הסכם נישואים חדש. מצד שני הם פחדו להוציא את אמו של החתן מהשירותים מהחשש שמצבה יחמיר. לבסוף לא נותרו להם הרבה ברירות אלא לקיים את טקס החופה בשירותים לצד האם הנושמת בכבדות.

כל הנוכחים, כולל השופטת קייטי גאמר, עברו לשירותי הנשים כדי להמשיך בטקס שנערך ב-2 בינואר. בני הזוג הודו לצוות בית המשפט ששמח לשתף פעולה ולחתן את הזוג במקום הכול כך לא שגרתי הזה. השריף שון גולדן אמר לחדשות המקומיות: "אני משבח את המעורבים שדאגו לבטיחותה ולמצבה הבריאותי של אמו של החתן. לגבי הזוג, החשיבה המהירה והנחישות של הקצינים שלנו והתחייבותה של השופטת לבצע את הטקס בניסות חריגות הלו - הצליחו לשמח זוג ביום נישואיו. אני מברך את שניהם ומאחל לאם רק בריאות".

זוג נישא בשירותים. צילום מסך
מברוק! זוג בריטי נישא בשירותי בית המשפט/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully