וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת צבע אדום נשמעה בעוטף עזה: "לא ניתן לקבוע אם היה שיגור"

30.1.2018 / 1:05

מדובר צה"ל נמסר כי נפתחה בדיקה לבירור אם שוגרה רקטה אל שטח ישראל. כוחות בשטח המועצות האזוריות פתחו בסריקות. לפני כשלושה שבועות נשמעה אזעקת צבע אדום במועצה האזורית אשכול

צילום: יוסי אוחיון, עריכה: יוסי אלטר

(אזעקת צבע אדום בשדרות, בחודש שעבר)

אזעקת "צבע אדום" נשמעה הלילה (שלישי) בסמוך לחצות ביישובים בתחומי המועצות האזוריות שער הנגב ושדות נגב שבעוטף עזה. כוחות הביטחון בשטח המועצות פתחו בסריקות בשטחי המועצות על מנת לאתר נפילות רקטה. מדובר צה"ל נמסר כי "לא ניתן לקבוע באופן ודאי" אם אכן שוגרה רקטה אל שטח ישראל. עוד נמסר כי "עד כה לא אותרו ממצאים בשטח ולא התקבלו נתונים המעידים על נפילה".

לפני כשלושה שבועות נשמעה אזעקה במועצה האזורית אשכול אך לא אותרה נפילת רקטה. צה"ל הודיע לאחר מכן כי מדובר באזעקת שווא, אך תושבים באזור העריכו כי רקטה נפלה בשטח רצועת עזה. בתחילת החודש נפלה רקטה בשטח פתוח עוטף עזה מבלי שנשמעה אזעקה, אך בתקרית לא היו נפגעים.

באמצע דצמבר פגעה רקטה ששוגרה מעזה בבית מגורים ביישוב במועצה האזורית חוף אשקלון. נזק קל נגרם למבנה, אך לא היו נפגעים בתקרית. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח בתחום המועצה. בעל הבית שנפגע סיפר אז בשיחה עם וואלה! NEWS כי לאחר שנשמעה אזעקה נכנס יחד עם בני משפחתו לחדר הממ"ד וכעבור שניות ספורות שמעו את הפיצוץ. "אי אפשר להתרגל לטפטופים האלו, מי חושב שיום אחד ייפול לו טיל על הבית", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
התבהרות חלקית: מזג אוויר חם עד לסוף השבוע
אירלנד תערוך משאל עם על התרת הפלות בחוק: "דרוש דיון מכבד בנושא"
מבוכה לקואליציה: שני ח"כים נותרו בחדריהם - הצעת החוק נפלה

(עדכון ראשון: 0:25)

סריקות במועצה האזורית אשכול אחרי נפילה בעקבות צבע אדום 15.10.17. שי מכלוף, מערכת וואלה! NEWS
סריקות אחר נפילות במועצה האזורית אשכול, בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully