וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בלוד: גבר נורה למוות מרכב חולף, אדם נוסף נפצע קשה

29.1.2018 / 20:25

השניים היו בנסיעה ברחוב חללי אגדיר בעיר בזמן שאלמונים ירו לעברם מרכבם - ונמלטו מהמקום. הנהג שנפצע קשה נמלט מהמקום והמשיך בנסיעה עד לתחנת המשטרה בעיר. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה

זירת החיסול בלוד 29 בינואר 2018. דיווחים חמים מהשטח, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בלוד/מערכת וואלה! NEWS, דיווחים חמים מהשטח

גבר כבן 50 נהרג ואדם נוסף בשנות ה-30 לחייו נפצע קשה הערב (שני) לאחר שנורו ברחוב חללי אגדיר שבלוד. השניים פונו לבית החולים אסף הרופא במצב קשה, שם נקבע מותו של אחד מהם.

מחקירה ראשונית עולה כי השניים נסעו עם אדם נוסף ברכבם בעיר בזמן שאלמונים התקרבו עם מכוניתם וירו לעברם. אחד מהפצועים שמותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים, נפגע מהירי בראשו. נהג הרכב שנפצע אף הוא הצליח לנהוג עד לתחנת המשטרה בעיר, משם פינו אותם אנשי מד"א לבית החולים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
בלעדי | הזעם, הצרחות ואובדן השליטה: הקלטות שרה נתניהו נחשפות
נתניהו בתום פגישתו עם פוטין: "נמנע מאיראן הכנסת נשק קטלני לסוריה"
18 רקטות בדקה עם נפץ של 20 ק"ג: מפלצת האש החדשה של התותחנים

זירת החיסול בלוד 29 בינואר 2018. דיווחים חמים מהשטח, מערכת וואלה! NEWS
נהג הרכב נסע עד לתחנת המשטרה. זירת האירוע בלוד/מערכת וואלה! NEWS, דיווחים חמים מהשטח

"הגענו במהירות למקום וראינו בתוך רכב שני גברים כבני 50 ו- 30 עם פצעי ירי", סיפרו איתן שנו ומנדי אמיתי, חובשי מד"א שטיפלו בשניים. "אחד היה מחוסר הכרה וסבל מפציעות בפלג גופו העליון והשני היה בהכרה וסבל מפציעות בפלג גופו העליון. חילצנו אותם מהרכב התחלנו בטיפול רפואי והעברנו אותם לניידות טיפול נמרץ שלנו שם המשיכו הפרמדיקים בטיפול רפואי מציל חיים תוך שפינו אותם לבית החולים, כשמצבו של האחד אנוש והשני קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זירת החיסול בלוד 29 בינואר 2018. דיווחים חמים מהשטח, מערכת וואלה! NEWS
תחנת המשטרה בלוד אליה הגיעו הפצועים, הערב/מערכת וואלה! NEWS, דיווחים חמים מהשטח

לפני כשבועיים נורה למוות גבר בן 25 במרכז מסחרי בטייבה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו בזירה. במשטרה חוששים כי היעד לחיסול הוא קרוב משפחתו של עבריין בכיר שחצה לאחרונה את הקווים והביא לכך שהמשטרה חשפה את פועלו של ארגון פשיעה באזור המרכז. חוקרי המשטרה בודקים אם יש קשר בין החיסול במרכז טייבה לבין הפרשה שזעזעה את עולם הפשע הישראלי לאחרונה. לפי שעה לא נעצרו חשודים, ובמשטרת מרחב המרכז וכן שוטרי ימ"ר תל אביב הוזעקו לזירת החיסול וחוקרים את נסיבות הרצח.

שבוע לפני כן נדקר למוות סאמר עוואד בן ה-33 ביפיע שבצפון הארץ. הוא פונה לבית החולים האנגלי שבנצרת, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה. לפני כחודשיים גבר כבן 30 נורה למוות בקטטה בלקיה שבנגב. הגבר נפצע תחילה באורח אנוש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם מת מאוחר יותר מפצעיו. מהמשטרה נמסר כי שוטרים הוזעקו למקום וכי נפתחה חקירת האירוע.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully