וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני נפתלי מגיב להקלטת שרה נתניהו: "מציאות יומיומית בבית רה"מ"

29.1.2018 / 19:05

אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה טוען כי ההקלטה בהן נשמעת רעיית ראש הממשלה זועמת על היועץ הבכיר, אינה מפתיעה אותו במיוחד. "זה לא חדש, עכשיו כולם רואים סוף סוף איך היא פונה לאנשים. גם ראש הממשלה יודע את הדברים האלו", אמר

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בבוקר שאחרי פרסום ההקלטה הבלעדית בוואלה! NEWS בה נשמעת רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו זועמת על יועץ בכיר שעבד עבור משפחתה, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי - אינו מופתע במיוחד. "אני מכיר את החומר הזה וספגתי אותו", אמר היום (שני) בריאיון למהדורה המרכזית בוואלה! NEWS. "כל ההתעמרות בעובדים - זה יום יום בבית ראש הממשלה, אנשים שם ספגו את הדברים האלה יום יום. אם זה מהלשכה שלה, אם זה מעובדים שעבדו בבית ראש הממשלה. לכן הייתי כל כך נחרץ בתביעה שלי לשנות את הגורל שבבית ראש הממשלה".

"ראש הממשלה יודע את הדברים האלו, ההתפרצויות היו גם לידו", הוסיף נפתלי. "זאת אומרת זה לא חדש. אני לא רוצה לשפוך שמן על המדורה. אני מאמין שיצאו עוד הקלטות באותו נוסח. וראש הממשלה צריך לדעת, אשת ראש הממשלה קשורה לגורל המדינה, היא זאת שמחליטה המון דברים. הוא לא יכול להגיד שהיא לא קשורה".

לקריאה נוספת:
עובדים לשעבר במעון רה"מ על הקלטות שרה נתניהו: "זה רק קמצוץ"
בלעדי | הזעם, הצרחות ואובדן השליטה: הקלטות שרה נתניהו נחשפות
"psy-cho-lo-gist": כך סוקרה הקלטת שרה נתניהו ברחבי העולם

IFB עם מני נפתלי, על הקלטת שרה נתניהו. מערכת וואלה!
IFB עם מני נפתלי, על הקלטת שרה נתניהו/מערכת וואלה!

נפתלי טוען כי מאז שהגיש את התביעה נגד רעיית ראש הממשלה בעניינו, דברים השתנו במעון. "יש כמה דברים שהשתנו מאז ואני שמח על כך", אמר. "קודם כל, העובדים שם מועסקים במשרת אמון ומרוויחים יותר כסף. הם כבר לא עובדי קבלן. ולדעתי פחות מתעמרים בהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בטקס יום העצמאות. 21 במאי 2017. AP
"לא הפעם הראשונה". שרה נתניהו/AP

נפתלי אף התייחס לטענות לפיהן מדובר בתיעוד שאינו מעיד על התנהגותה של נתניהו, והוקלט בשעת כעס. "זה לא בדיוק פעם אחת", אמר. "בתקופה שלי היו המון צעקות, המון התפרצויות. צריך לשאול אם ההקלטה הזו בוצעה לפני תשע שנים, אז למה היא לא יצאה אז? מי מפחד ולמה מפחדים מראש הממשלה... אני חושב שהדברים פה חורצים... אנשים רואים סוף סוף איך היא פונה לאנשים. אומרים שהקלטה אחת שווה אלף מילים - אז תאזינו ותשפטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully