וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת השחיתות בראשל"צ: ראש העירייה דב צור ישוב לעבודתו

29.1.2018 / 15:13

לפי ההסכם בין המשטרה והפרקליטות, צור ישוב לעבודתו בעוד יומיים, אך ייאסר עליו להשתתף בוועדה לתכנון ובנייה, בוועדות המכרזים של העירייה ובכל עניין הקשור למעורבים בתיק. צור חשוד שפעל לקידום אינטרסים של אנשי עסקים בעיר תמורת טובות הנאה

צילום: ללא קרדיט

ראש עיריית ראשון לציון דב צור ישוב לעבודתו, לאחר כמה סיכומים שנערכו היום (שני) בין המשטרה לפרקליטות. צור נעצר לפני כחודשיים במסגרת פרשת השחיתות בעירייה, והוא חשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים.

כעת, יוכל לשוב לתפקידו עם כמה מגבלות. ייאסר עליו להשתתף בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, בוועדות המכרזים של עיריית ראשון לציון ושל החברה הכלכלית בעיר וייאסר עליו לדון בכל עניין הקשור לכל אחד מהמעורבים בתיק. אותם התנאים הוסכמו גם לגבי המשנה לראש העירייה, אייל מושיוב.

פרקליטיו של דב צור, עורכי הדין גיורא אדרת, יפעת מנור-נהרי וטל שפירא מסרו: "יש לברך על חזרתו של ראש העיר לעירייה להמשך פעילותו הציבורית החשובה. כל פעולותיו של ראש העיר נעשו כשטובת העיר ותושביה עומדת לנגד עיניו ואנו משוכנעים כי ממצאי החקירה יעלו מסקנה דומה".

עוד בוואלה! NEWS:
התפוצצה מול טנק: הלוחמת הכורדית שהפכה לגיבורת המלחמה בטורקיה
נתניהו נפגש עם פוטין: "איראן מנסה להפוך את לבנון לאתר טילים"
"נסע כדי לדרוס": תושב ביתר עילית חשוד בניסיון פיגוע

פרשה 1803- הוארך מעצרו של ראש עיריית ראשל"צ, דב צור, והוא הורחק ל-30 יום מטיפול בענייני העירייה. ניב אהרונסון
צור/ניב אהרונסון

צור שוחרר לפני כחודש ממעצר בית בן עשרה ימים. בין העצורים עמו בפרשה, הייתה שורת בכירים בעירייה, אנשי עסקים וקבלנים. כעבור עשרה ימים הוא שוחרר למעצר בית ונאסר עליו לעסוק למשך חודש בענייני העירייה או החברה הכלכלית בראשון לציון. "אבהיר כבר כעת שאם ייקבע שבמעשיי נפל דופי פלילי, אהיה הראשון להניח את המפתחות, אני משוכנע בכל ליבי שזה לא יהיה המצב", אמר צור עם שחרורו.

החקירה מתנהלת זה יותר משנה על ידי חיחידת להב 433. החשוד המרכזי בפרשה הוא ח"כ דוד ביטן (ליכוד) שהתפטר מתפקידו כיו"ר הקואליציה בשל החשדות נגדו. אתמול נחקר ביטן בפעם השישית, ושמר על זכות השתיקה. המשטרה מייחסת לביטן חשד חשד בקבלת שוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully