וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע מסין: עוברי אורח סירבו לסייע לקשיש שגסס למוות ברחוב

30.1.2018 / 9:01

איש מבוגר לקה בלבו וצנח ארצה בשוק הומה אדם בסין, אולם עשרות האנשים שעברו לידו לא נקפו אצבע. אחרי חמש דקות תמימות נמצאה אישה שהייתה מוכנה לבצע בו פעולות החייאה, אך זה היה מאוחר מדי

צילום מסך

הערים הגדולות בסין ידועות בתחושות הניכור והבידוד שהן משרות על תושביהן, אבל התיעוד הבא חריג ונדיר גם בסטנדרטים שלהן. בסרטון ויראלי שרץ ברשת בשבועות האחרונים נראה אדם מבוגר צונח ארצה באמצע שוק הומה אדם, ככל הנראה בשל התקף לב, אולם במשך חמש דקות תמימות אף לא אחד מעוברי האורח מגיש לו עזרה.

במצלמות האבטחה שמקיפות את המקום ניתן לראות שעברו לא פחות מחמש דקות עד שנמצאה צדיקה בסדום שהיתה מוכנה לנסות לסייע, אולם זה היה מאוחר מדי ועל פי שלל דיווחים, האיש שמופיע בסרטון מת בזירת האירוע.

עוד ב"אסור לפספס"

צפו במהומות: בצרפת הורידו את מחירי הנוטלה, זה כמעט גרם לאסון
קיבלו חשבון של 5,000 שקל על ארוחה בסיסית וכוסות מים
טבעונית בהודעה זועמת לאוכלת בשר שאוהבת טופו: "את גונבת לנו את האוכל"

איש מת ברחוב בסין. צילום מסך
"הרבה אנשים חשבו שמדובר בקבצן שעושה הצגות"/צילום מסך

מקורו של הסרטון והמקום בו צולם לא ידועים. הפרטים הידועים הם שהמקרה אירע ב-10 בינואר, ושהאיש שמופיע בתיעוד רכש דקות ספורות לפני כן תרופות מבית חולים סמוך. השאר, למען האמת, מדבר בעד עצמו.

כלי התקשורת המרכזיים בסין סיקרו בהרחבה את האירוע ותשאלו אורחים קבועים באותו שוק, שלמרבה ההפתעה צידדו בעשרות האנשים שבחרו להתעלם מהצרה אליה נקלע הקשיש, שפרטיו לא ידועים. אחד מהם הסביר ש"אף אחד לא יכול היה לדעת אם האיש הזה באמת סובל מהתקף לב, או שהוא עוד אחד הקבצנים שעושה שם הצגות. יש המון כאלו באזור השוק".

למרות זאת, הוא הבטיח כי בפעם הבאה שייקלע לסיטואציה דומה הוא לא יחשוב פעמיים. "כנראה שאעצור ואגש לעזור לאיש. בסך הכל, יכול להיות שזהו זמן קריטי שמפריד בין חיים ומוות".

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • מוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully