וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 35 הוסגר מקולומביה לישראל: חשוד ששלח קוקאין בעזרת בלדרים

27.1.2018 / 22:37

בני כהן, תושב חצור הגלילית נעצר במבצע משולב בין כוחות משטרה קולומביאניים לישראליים. על פי החשד, כהן שלח בחודשים האחרונים את הסמים לאנשי קשר בארץ. כתב אישום הוגש נגד אחד מבלדריו שנעצר לאחר שקיבל לידיו תיק עם קוקאין מידי סוכן סמוי

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

משטרת קולומביה הסגירה אמש (שישי) לישראל את בני כהן, אזרח ישראלי החשוד כי ייצא מהמדינה קוקאין לישראל. כהן, תושב חצור הגלילית בן 35, נעצר בקולומביה בפעולה משולבת שבה השתתפו גם שוטרים ישראלים. שוטרים קולומביאנים ליוו אותו בטיסה ועם הנחיתה בנתב"ג מסרו אותו לידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז חוף, המנהלת את החקירה.

בימ"ר חושדים כי בחדשים האחרונים הגיעו לארץ עשרה קילוגרמים של הסם ששלח משם כהן לאנשי קשר בישראל, באמצעות בלדרים. לפי שעה הוא שומר על זכות השתיקה. נגד מי שמואשם כאחד מאנשי הקשר שלו בישראל, ערווא עואד בן 23 מכפר יסיף, הוגש כתב אישום בשבוע שעבר בגין יבוא שני קילוגרמים של הסם שלכאורה שיגר אליו כהן מקולומביה. שוטר דובר ספרדית שהתחזה לבלדר הפליל את עוואד, והוא נעצר בסוף דצמבר מיד אחרי שעל פי כתב האישום הגיע יחד עם צעיר אחר למפגש שתואם עמו במסעדה במושבה הגרמנית בחיפה. עוואד אסף תרמיל ובו הסם מהשוטר הסמוי. הצעיר האחר נעצר אף הוא אך שוחרר לאחר מכן.

במקביל להגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות את הארכת מעצרו של עואד עד תום ההליכים, והוא עצור בינתיים עד החלטה אחרת. בבית משפט השלום בחיפה מעצרו של בני כהן הוארך בחמישה ימים. עו"ד רגינה קוזניץ המייצגת אותו מטעם הסניגוריה הציבורית אמרה לוואלה! NEWS כי "החקירה רק בראשיתה. אנחנו מקווים שהמשטרה תסיים אותה במהירות האפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully