וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בקנדה קבעה: המיליארדר בארי שרמן ורעייתו נרצחו

26.1.2018 / 21:40

משטרת טורונטו הודיעה כי היא מתייחסת לפרשת מותם של הזוג הקנדי כרצח כפול, ובכך שמה סוף לתיאוריות לפיהן שרמן רצח את רעייתו והתאבד. השבוע קראו ילדיהם של בני הזוג לנהל חקירה יסודית של המקרה. טרם התבררה זהות החשודים במעשה

רויטרס

כחודש וחצי אחרי שנמצאו ללא רוח חיים באחוזתם בטורונטו, המשטרה המקומית הודיעה הערב (שישי) כי המיליארדר הקנדי בארי שרמן ורעייתו האני נרצחו. החוקרת סוזן גומז ציינה כי ההערכה המרכזית היא שמדובר בחיסול כפול וכי בשלב זה לא ידועה זהותם של חשודים בפרשה. יחד עם זאת, גומז סירבה למסור פרטים נוספים ואמרה: "איני מתכוונת למסור מידע על חשודים במעשה".

הודעת המשטרה מגיעה חמישה ימים אחרי שחוקרים פרטיים קבעו כי הזוג שרמן נרצח על ידי אדם אחר. ילדיהם של בני הזוג שכרו את החוקרים כדי להזים את השמועות לפיהן שרמן חנק למוות את רעייתו והתאבד.

עוד בוואלה! NEWS:
בריטניה: רוסיה מתכננת להרוס את הכלכלה שלנו, אלפים רבים ימותו
14 מטיילים חולצו מנחל בגליל, נהגים שקעו עם רכביהם בשרון
לאחר ניסיון חילוץ ממושך: מטייל בן 41 מת כתוצאה מהיפותרמיה בגולן

המיליארדר הקנדי בארי שרמן ורעייתו האני, שנמצאו מתים בביתם בטורונטו בדצמבר 2017. אוגוסט 2010. רויטרס
נמצאו כשהם תלויים ליד בריכת השחייה הפנימית באחוזתם. בארי והאני שרמן/רויטרס

הילדים קראו למשטרה לנהל חקירה יסודית של האירוע והוסיפו: "אנחנו המומים מהמחשבה כי גורמים במחשבה הפיצו תיאוריה שכזו". הסנאטורית לינדה פרום, חברתם של בני הזוג, אמרה לאחר הרצח כי "אין שום ספק שזה היה רצח כפול. אין סיכוי שבארי היה פוגע בהאני, הוא העריץ אותה. הוא היה גבר עדין וטוב לב".

מדוח הנתיחה עלה כי הזוג מת כתוצאה מחנק, זאת בעקבות סימני חבל שנמצאו על צווארם של בני הזוג. גופותיהם של הזוג שרמן נמצאו על ידי סוכן הנדל"ן של השניים, שעסק בהכנות למכירת האחוזה ששוויה מוערך ב-6.9 מיליון דולרים. שרמן היה הבעלים של חברת התרופות הגדולה בקנדה, "קבוצת אמפייר", שאותה ירש מדודו ודודתו, ובהמשך ייסד את "אפוטקס", שנמנית עם 15 חברות התרופות הגדולות בעולם. בנוסף הוא היה המחזיק העיקרי בחברת תרופות נוספת, "מעבדות באר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully