וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכנס לסחרור של חובות": חרדי ואב ל-7 מחיפה נאשם בסחר בסמים

26.1.2018 / 14:59

גיל מטלון, תושב חיפה בן 39, נאשם כי סחר בקנאביס שגידל בדירתו, לאחר שבעלת הדירה הוזעקה לפתוח את הדלת ונדהמה למצוא שם שתילים במשקל עשרות קילוגרמים. הוא נעצר כשמכר סמים בשווי 40 אלף שקלים לשוטר סמוי

חממות הידור אשר נתפסו על ידי ימ"ר תל אביב, מאי 2012. חטיבת דובר המשטרה
בעלת הבית נדהמה. שתילי קנאביס/חטיבת דובר המשטרה

כתב אישום הוגש אתמול (חמישי) בבית משפט השלום בחיפה נגד חרדי תושב העיר בן 39 ואב לשבעה ילדים, בגין סחר בסמים. על פי כתב האישום, גיל שמואל מטלון, שמתגורר בשכונת נווה שאנן בעיר, גידל קנאביס בדירה ששכר.

בחודש דצמבר אירעה תקלה. כשהשכנים הבחינו בנזילת מים, הם לא הצליחו למצוא את השכן והתקשרו לבעלת הדירה שהגיעה ופתחה אותה.

האישה נדהמה למצוא במקום מעבדת גידול סמים בשיטת "הידרו" והזעיקה משטרה. בדירה תפסו השוטרים 148 שתילים של קנאביס במשקל של למעלה מ-50 קילוגרם. את מטלון עצמו מצאו השוטרים במגרש הרוסים בירושלים, לשם הובא אחרי שנעצר כשבועיים קודם לכן על ידי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, בחשד לסחר בסמים.

עוד בוואלה! NEWS:
כדי להתחמק ממשפט: תושבת חדרה נעצרה בחשד שהתחזתה לחולת נפש
הרצח בטירה: נבדק אם מדובר בסכסוך כנופיות; טרם נעצרו חשודים
חשד לתג מחיר בירושלים: כתובת "מוות לערבים" ורכב שרוף בדרום העיר

מעבדת מריחואנה, מרחב השפלה. 26 בינואר 2016. חטיבת דובר המשטרה
"חומר החקירה מעלה תכנון מוקדם". מעבדה לגידול קנאביס/חטיבת דובר המשטרה

ע"פ כתב האישום שכבר הוגש גם שם, בלש ימ"ר ניסה להפליל חוזר בתשובה חרדי אחר, רועי בן הרואה, בן 27 משכונת הולילנד בירושלים, במקור משכונת נווה יוסף בחיפה. הוא פנה אליו וביקש לרכוש כמות גדולה של סמים, אלא שהוא הפנה אותו לגיל מטלון, אותו תיאר "חבר טוב מחיפה" וביקש עמלה על העסקה.

עוד עולה מכתב האישום כי מטלון והשוטר הסמוי ניהלו משא ומתן טלפוני וסיכמו על עסקה של 800 גרם של מריחואנה תמורת 40 אלף שקלים ועוד תוספת על הנסיעה מחיפה לירושלים. העסקה התרחשה ברחוב שמאי שבמרכז העיר, בשעת ערב בחודש דצמבר ברכבו של השוטר. בלשים שתצפתו על העסקה ביצעו את המעצר במקום.

"חומר החקירה מעלה תכנון מוקדם. העמקתם של השניים בעולם הסמים, נגישותם לסם ומוכנות למכור את הסמים לכל דורש ובתמורה משמעותית", טענה התובעת מטעם המשטרה, עורכת הדין תמר טופז שם טוב, שביקשה להאריך את מעצרם של מטלון ובן הרואה עד לתום ההליכים.

עורך דינו של מטלון, גיל משה, ביקש לשחררו למעצר בבית משפחתו בבני ברק. הוא אמר כי "מדובר באדם ללא עבר פלילי כלל", וטען בפני השופט דוד שאול גבאי ריכטר כי "לפני כשנה וחצי החל מטלון לעבור מסכת גירושין לא פשוטה". לדברי עורך הדין, "לאורך הדרך הוא נכנס לסחרור של חובות אדירים בסך מאות אלפי שקלים, גם בשל בזבזנות של אשתו, וגם בשל הצורך לפרנס את הילדים. נושים רבים רודפים אחריו, הוא היה יעד נוח למי שרצה להפעיל אותו".

המשטרה בחיפה חשדה כי מטלון הפעיל במקביל עוד דירות בעיר, אך למרות שש הארכות מעצר טרם הצליחו לגבש ראיות מספיקות לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully