וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לסגולים: חטיבת גבעתי זכתה בפרס מפקד זרוע היבשה

25.1.2018 / 8:30

בפעם השלישית ברציפות העניק מפקד זרוע היבשה את הפרס השנתי לחטיבה הסגולה בקטגוריית כושר קרבי. מח"ט גבעתי סיפר לוואלה! NEWS על תכנית "שועל חזק" לפיתוח הכושר בחטיבה והוסיף: "האתגרים שלנו הם עמוק בתוך הקרקע וגבוה בבניינים ובמגדלים הגבוהים"

צילום: בני בן סימון, עריכה: תום זואילי וורד לידני

(בווידאו: גדוד הסיור של גבעתי נערך לפעילות מבצעית תת קרקעית נגד חמאס, לפני כשבועיים)

מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק, העניק השבוע לחטיבת גבעתי את הפרס השנתי בקטגוריית כושר קרבי לאגדים ולחטיבות מבצעיות. זו השנה השלישית ברציפות שחטיבת גבעתי זוכה בפרס, שמוענק לפי תכניות ופעילויות החטיבות השונות בשנת 2017.

מח"ט גבעתי, אלוף-משנה דדו בר כליפא, התראיין לוואלה! NEWS לאחר הזכייה בפרס וטען כי החטיבה התאימה את עצמה בתחום הכושר הקרבי עוד בתקופת המח"ט הקודם, לאתגר המבצעי. לדברי האל"מ, "האתגרים שלנו הם עמוק-עמוק בתוך הקרקע וגבוה בבניינים ובמגדלים הגבוהים. האתגרים מתבטאים במספר תחומים, כמו היכולת לשאת משקלים כבדים לטווחים קצרים אך מורכבים, ריצה בשטח צפוף, ספרינטים למחסה, ירי בזמן מאמץ וכן חיזוק פלג הגוף העליון. ההתמודדות עם שטחים בנויים מחייבת גיוון. האויב שלנו מבצר את המקומות שבהם הוא נלחם ומכין מכשולים מתחת לקרקע ומעל הקרקע. אנחנו אפילו עוסקים בפעילות בגרמי מדרגות, ריצה, בלימה וירי מדויק לעבר המטרה".

מפקד החטיבה הוסיף ושיבח את קצין הכושר הגופני של החטיבה, רב-סרן עקיבא גרוסמן, שפיתח את תכנית העבודה הגופנית, פק"ל "שועל חזק", שהתאימה לתכניות המבצעיות של החטיבה. "אני מלא הערכה לרס"ן גרוסמן על יצירתיות ויוזמה ומודה למפקדי הגדודים ושאר המפקדים שנרתמו להוציא את הפק"ל לפועל, לא רק באימונים אלא גם בפעילות המבצעית. זה חלק בלתי נפרד מהתהליך שעוברת החטיבה במוכנות למלחמה. מדי יום מבצעים אלפי לוחמי חטיבת גבעתי את הפק"ל הסגול", הוסיף אל"מ בר כליפה.

עוד בוואלה! NEWS:
רעב, מחלות ומכות: הגיהנום שמצפה לישראלים החשודים ברצח בתאילנד
בישראל ביתנו דרשו מרדיו ת"א להשעות את גידי גוב בשל אמירות גזעניות; גוב: "חוזר בי מהדברים"
מבחן השעון: הציור הזה יכול לגלות אם יש לכם אלצהיימר

לוחמי גבעתי, בא"ח גבעתי, קציעות, 9 בינואר 2018. ראובן קסטרו
חיילי גבעתי בפעולה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully