וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד חרדי שזרק שקית אשפה לעבר חייל

23.1.2018 / 17:50

על פי כתב האישום, תושב בית שמש בן 27 התאסף עם עשרות חרדים נוספים סביב החייל, זרק לעברו את השקית וגרם לו לאבד שליטה על רכבו ולהתנגש בעמוד תאורה. הוא נאשם בעבירה של זריקת חפץ לעבר כלי תחבורה - שהעונש המרבי עליה הוא עשר שנות מאסר

אלפי חרדים הפגינו בירושלים נגד חוק הגיוס המתוקן. מור שאולי
החייל נפצע באורח קל כתוצאה מהתאונה/מור שאולי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב בית שמש בגין יידוי חפץ לעבר חייל צה"ל בבית שמש לפני כשבועיים. על פי כתב האישום , מאיר ויספיש בן ה-27 זרק שקית אשפה לעבר החייל, וגרם לו לאבד שליטה על רכבו ולפגוע בעמוד תאורה.

לפי המתואר בכתב האישום, כמה חרדים התאספו סביב המתלונן, חייל שהגיע לבית שמש במסגרת תפקיד. החייל, שהבין כי מדובר בסביבה עוינת, עזב את המקום ברכבו אך נכנס בטעות לרחוב ללא מוצא. שם התקהלו סביבו עשרות חרדים, ובהם גם ויספיש. הקהל שהתאסף במקום החל לקרוא לעבר החייל קריאות גנאי, והוא ניסה להימלט מהסמטה, ביצע פניית פרסה, ואז זרק לעברו ויספיש שקית זבל שאותה הוציא מפח אשפה שהיה במקום.

לאחר ששקית הזבל פגעה ברכבו, נבהל החייל וכתוצאה מכך איבד שליטה על הרכב ופגע בעמוד תאורה שהיה במקום. החייל נפצע בתאונה, ובנוסף לא הצליח להניע את הרכב, שניזוק אף הוא. בשלב זה הזעיק את המשטרה והמתין במשך דקות ארוכות ברכבו כשעשרות חרדים מקיפים אותו, דופקים על החלונות וקוראים לעברו קריאות גנאי. בגין מעשיו אלו הוא הואשם בעבירה של יידוי או ירי של חפץ לעבר כלי תחבורה, עבירה שהעונש המרבי עליה הוא עשר שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully