וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמי הימ"מ שנפצעו בג'נין שוחררו מביה"ח: "קרה לנו נס גדול"

שני הלוחמים שנפצעו בפעילות לאיתור חוליית המחבלים מהפיגוע בחוות גלעד שוחררו מרמב"ם לאחר שחל שיפור במצבם. רעייתו של הלוחם שנפצע קשה: "הוא אחד שתמיד מפתיע והוא עוד יפתיע"

צילום: דוברות משטרה, עריכהף

שני לוחמי הימ"מ שנפצעו באורח קשה וקל בפעילות בג'נין בשבוע שעבר שוחררו היום (שני) מבית החולים רמב"ם שבחיפה לבתיהם לאחר שחל שיפור במצבם. אתמול חל שיפור ניכר במצבו של הלוחם שנפצע קשה ולאחר ניתוחים נוספים שעבר הוגדר מצבו קל. רעייתו שהייתה כל העת לצד מיטתו בבית החולים אמרה היום כי "קרה לנו נס גדול. כמובן שצפוי עוד הליך שיקום ארוך".

על החלמתו המהירה היא אמרה כי "הוא אחד שתמיד מפתיע והוא עוד יפתיע". לדבריה, הדבר שהוא הכי רוצה זה "לחזור ליחידה, לכושר מבצעי ולשירות פעיל". היא ביקשה להודות לכל הצוותים הרפואיים שטיפלו בו, לצוותי בתי החולים בכלל ולאנשי היחידה ומערכת הביטחון שדאגו לו כל העת. היא גם ביקשה למסור "תודה מיוחדת לעם ישראל שחיזק וריגש אותו ואת המשפחה כשהתפלל לשלומו ולהחלמתו".

לקריאה נוספת:
שיפור במצב לוחם הימ"מ שנפצע קשה בג'נין; אלשיך: "מצדיע ללוחמים"
סגירת מעגל: משפחת שבח ביקרה בבית החולים את הלוחמים הפצועים
אשת הלוחם שנפצע קשה: "הוא התעורר ולא אמר דבר, רק שאל על הילדים"

הרב לאו מבקר את לוחם הימ"מ החדרתי שנפצע קשה בג'נין, בית החולים רמב"ם, חיפה, 22 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"צפוי הליך שיקום ארוך". הרב לאו מבקר את הלוחם שנפצע קשה בבית החולים לפני שחרורו, היום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

שני הלוחמים נפצעו ביום שלישי שעבר במהלך פעילות לאיתור המחבלים שאחראים לפיגוע בחוות גלעד שבו נרצח הרח רזיאל שבח. לוחמי ימ"מ כיתרו שני מבנים בג'נין שבהם הסתתרה החוליה. בחילופי האש נפצעו שני הלוחמים, מחבל אחד נהרג ושניים נוספים נעצרו. לאחר הערכת מצב בשטח התברר כי מחבל נוסף נמלט מהזירה ונפתח מצוד אחריו.

הלוחמים הועברו תחילה באמבולנסים לבית חולים העמק שבעפולה. מסוק צה"ל נחת כדי לאפשר העברה משם, אבל לא נדרש לכך בסופו של דבר. הרופאים אמרו כי "מדובר במזל גדול. קליע שחדר לגופו של הפצוע הקשה עבר בין הלב לריאות, מבלי לפגוע בעמוד השדרה, וננעץ בגב העליון". בבוקר שלאחר מכן הם תיארו אותו "בעל חוסן בלתי רגיל", וסיפרו כי הוא "איבד כשלושה ליטרים של דם וכבר בהכרה ונגמל מהנשמה".

עוד באותו נושא

בחסות החשכה: כך נראתה הפעילות נגד המחבלים בג'נין מעין הלוחמים

לכתבה המלאה
מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך מלווה בסגן מפקד מג"ב, תנ"צ עוזי לוי, מפקד מחוז חוף, ניצב פרץ עמר ומפקד הימ"מ, נצ"מ נ', ביקר את לוחמי הימ"מ שנפצעו בחילופי האש בג'נין, המאושפזים בבית החולים רמב"ם שבחיפה. אתר רשמי
המפכ"ל אלשיך מבקר את הפצועים, אתמול/אתר רשמי

הייתה לו גם פציעת ירי באחת מאצבעות כף היד, ייתכן אף כי מאותו קליע. הפצוע הקל סבל מכדור שפגע ברגלו ויצא. הוא נותח ואושפז במחלקה אורתופדית. בצהרי יום חמישי העבירו את הלוחם הפצוע קשה לרמב"ם לניתוח נוסף. לאחר מכן צירפו אליו גם את חברו הפצוע קל.

המשפחות, חברים לנשק ובכירי הימ"מ והמשטרה מלווים את הפצועים כל העת, יושבים לצדם ודואגים לכל צרכם. בימי האשפוז ביקרו אצלם נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר הביטחון אביגדור ליברמן, השר לביטחון פנים גלעד ארדן והמפכ"ל רוני אלשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully