וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדקירות בתאילנד - לגל חיסולים בשרון: תרחיש האימים של המשטרה

לפי ההערכות, חיסולו של מאור מלול בדקירות באי קוסמוי, עלול להביא כעת למלחמת כנופיות בין המשפחות מלול וזוארץ למשפחת בוקל. המשפחות מצויות בסכסוך דמים רב שנים, ועלולות להיקלע למסע נקמה שיכניס את אזור השרון למערבולת אלימה

עריכה: תום זואילי

יממה לאחר שהעבריין מאור מלול נדקר למוות בחופשה באי קוסמוי שבתאילנד, נערכים במשטרת ישראל להדים שצפויים לבוא בעקבות החיסול. על פי ההערכות, הרצח, שהגיע ככל הנראה כנקמה על ניסיון החיסול של העבריין ברוך בוקל בנתניה, צפוי להצית גל חדש של אלימות בין משפחות בוקל וזוארץ בנתניה. משפחת מלול, שאיבדה גם את מאור וגם את אחיו הגדול, אבי, לפני שלוש בעקבות סגירת חשבונות בעולם התחתון, מקורבת למשפחת זוארץ.

לאחר ניסיון החיסול של ברוך בוקל, הורשע מאור מלול רק בגרימת חבלה חמורה ונאסר למשך שנה וחצי. גם ניסיון החיסול הזה היה כנראה נקמה בגין חיסולו של אבי מלול. כעת, החשש הוא שגל ניסיונות הרצח - או מקרי הרצח - יתחדש עם התלהטות הסכסוך בין המשפחות.

מאור מלול, נרצח בחיסול בתאילנד, 21 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אייל מלול/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

גם האח אייל בוקל, שנעצר בחשד לרצח ביום שבת, ניהל חשבון פתוח עם מלול. לפי המשטרה, מלול עמד מאחורי הנחת המטען שהתפוצץ על הקטנוע של אייל בוקל כשהאחרון נסע בגשר קריית השרון, אולם המשטרה לא הגישה כתב אישום ולא מצאה ראיות למעורבותו של מלול בהנחת המטען.

משפחת בוקל, על פי ההערכות, תכננה את החיסול בתאילנד ועקבה אחרי מלול במשך זמן מה לפני הוצאת החיסול לפועל. התיעוד, שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS, ממחיש את המאבק שניהלו השניים, כאשר ככל הנראה בוקר ניסה לירות בו מטווח קצר.

עוד באותו נושא

המרדף, הדריסה, והדקירה: תיעוד חיסול העבריין מאור מלול בתאילנד

לכתבה המלאה
חיסול העברין מאור מלול בתאילנד, 20 בינואר 2018. צילום מסך
תיעוד החיסול בתאילנד/צילום מסך

במקביל, במסגרת חקירת האירוע, המשטרה התאילנדית עצרה את אייל בוקל, אחיו של ברוך בוקל, ראש ארגון פשיעה שפועל בשרון ובנתניה ועל פי החשד עומד מאחורי הרצח של העבריין מאור מלול. בוקל נעצר יחד עם חשוד נוסף. גורמים בכירים במשטרה אמרו כי התאילנדים פעלו במהירות וביעילות במהלך החקירה וביצוע המעצרים.

מאור מלול חיסול עבריין תאילנד קוסמוי תיעוד. צילום מסך
מאור מלול חיסול עבריין תאילנד קוסמוי תיעוד/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully