וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נהרג בחילופי ירי בין מבריחי סמים למג"ב בגבול מצרים

במהלך התקרית החריגה הצליחו לוחמי משמר הגבול לסכל העברת סמים במשקל עשרות קילוגרמים לשטח ישראל. המבריחים המצרים באש לעבר הכוחות, שזיהו את ניסיון ההברחה. באירוע נפצע חשוד ישראלי, שהובא ככל הנראה ע"י חבריו לאזור בסיס צאלים. צוות מד"א קבע את מותו

הברחת סמים תחת אש כבדה לעבר לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול/ משטרת ישראל הפועלים בדרום הארץ, 22 בינואר 2018. חטיבת דובר המשטרה
מתוך תיעוד התקרית בגבול מצרים/חטיבת דובר המשטרה

צעיר בן 25 נהרג אמש (ראשון) במהלך חילופי ירי בפעילות מסתערבים של משמר הגבול לסיכול הברחת סמים בחלקו הצפוני של גבול ישראל-מצרים. הצעיר שנפצע מהירי באורח אנוש הובא ככל הנראה על ידי כמה מהחשודים בהברחה אל צוותי מגן דוד אדום בכביש 222, סמוך לבסיס צאלים. הצעיר הגיע ללא רוח חיים וחובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום.

מהמשטרה נמסר כי הכוחות נערכו בתצפיות ובמארבים כדי ללכוד את המבריחים. במהלך הפעילות זוהו כ-30 מבריחים מצרים שנעו לכיוון גדר הגבול, מיקמו על הגדר סולמות והחלו להשליך לצדו הישראלי שקים שעל פי החשד היו מלאים בסמים. כמו כן, זוהו ארבעה כלי רכב שהגיעו לקראתם מצדו הישראלי של הגבול.

עוד בוואלה! NEWS
"נלחמים על החופש שלנו כיהודים": הפנים מאחורי מחאת השבת באשדוד
חסימות כבישים וכוחות מתוגברים: ירושלים נערכת לביקור פנס
סערת ליברמן והרבנים: בוטלה פגישת רב צה"ל עם הרב הראשי הספרדי

הברחת סמים תחת אש כבדה לעבר לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול/ משטרת ישראל הפועלים בדרום הארץ, 22 בינואר 2018. חטיבת דובר המשטרה
סמים במשקל עשרות קילוגרמים. המכונית שנתפסה אתמול/חטיבת דובר המשטרה

בשלב מסוים יצאו כמה חשודים מהמכוניות שהחלו להעמיס את את השקים שהביאו המבריחים המצרים. אז, לטענת המשטרה החלו הכוחות לפעול למעצרם של החשודים, שפתחו בירי לעבר הכוחות מכמה מוקדים מצדו המצרי של הגבול.

עד מהרה התפתחו חילופי אש בין הכוחות למבריחים שנערכו עם חוליות ירי סמוך לגבול. תוך זמן קצר הגיעו למקום גם שוטרים מצרים שפתחו בירי לעבר המבריחים. לאחר הימלטות המבריחים בשני הצדדים איתרו הלוחמים רכב שטח ובו נמצאו סמים במשקל עשרות קילוגרמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הברחת סמים תחת אש כבדה לעבר לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול/ משטרת ישראל הפועלים בדרום הארץ, 22 בינואר 2018. חטיבת דובר המשטרה
צעיר נהרג במהלך ניסיון ההברחה/חטיבת דובר המשטרה

במשטרה מעריכים כי הצעיר שמת נפצע ככל הנראה מירי המבריחים המצרים. עוד העריכו כי הוא פונה מהזירה על ידי אחד החשודים שעמו הגיע לאזור בסיס צאלים, שם טופל על ידי צוות מד"א שנאלץ לקבוע את מותו.

חובש בכיר במד"א עמרם אסור סיפר: "סמוך לצאלים חברנו עם טנדר שבתוכו שכב צעיר בן 25, מחוסר הכרה, והוא ירוי בפלג גופו העליון. ביצענו בו כמה בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".




(עדכון ראשון: 01:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully