וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצב לוחם הימ"מ שנפצע קשה בג'נין; אלשיך: "מצדיע ללוחמים"

21.1.2018 / 20:29

מצבו של הלוחם שנפצע בפעולה למעצר חוליית המחבלים שרצחה את הרב שבח מוגדר כעת קל, ונשקלת האפשרות לשחררו לביתו. המפכ"ל בביקור הפצועים: "הימ"מ שב והוכיח יכולות מבצעיות ומודיעיניות מן השורה הראשונה"

צילום: דוברות משטרה, עריכהף

שיפור חל היום (ראשון) במצב לוחם הימ"מ שנפצע באורח קשה במבצע בג'נין למעצר חוליית הטרור האחראית לרצח רזיאל שבח, ומצבו כעת מוגדר קל. מחר יבדוק הצוות הרפואי בבית החולים רמב"ם שבחיפה את האפשרות לשחרור את שני הלוחמים הפצועים, בהם פצוע שנפצע באורח קל.

בשבוע שעבר כיתרו לוחמי ימ"מ שני מבנים בהם הסתתרה החוליה. בחילופי האש נפצעו שני הלוחמים, ומחבל אחד נהרג ושניים נעצרו. לאחר הערכת מצב בשטח התברר כי מחבל נוסף נמלט מהזירה ונפתח שוב המצוד אחריו.

עוד בוואלה! NEWS:
שני שוטרים נפצעו קל מפגיעת רכב בירכא; מצוד אחר החשוד
אחרי סערת ההכרה בירושלים: סגן נשיא ארה"ב נחת בישראל
דורון רובין הובא למנוחות: "פעל מתוך אמונה יוקדת ואהבה לארץ"

הפוע מג'נין בבית החולים, 18 בינואר 2018. ערן גילווארג
לוחם הימ"מ מפונה לבית החולים, בשבוע שעבר/ערן גילווארג

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך ביקר היום את לוחמי הימ"מ בבית החולים ואמר כי "הימ"מ שב והוכיח יכולות מבצעיות ומודיעיניות מן השורה הראשונה. היחידה מבצעת פעילות מבצעית בהיקפים חסרי תקדים והיא רושמת מדי יום הישגים מבצעיים משמעותיים במלחמה בטרור ובפשיעה החמורה". המפכ"ל הודה ללוחמים על אומץ ליבם ואמר "בשם אזרחי ישראל כולם אני מצדיע לכם ומתחייב כי נמשיך לפתח את הימ"מ כיחידה לאומית ללוחמה בטרור".

אשתו של לוחם הימ"מ שנפצע קשה במהלך הפעולה לאיתור חוליית המחבלים אמרה בשיחה עם וואלה! NEWS בשבוע שעבר כי תמיד חששה לשלומו בשל התפקיד שהוא מבצע, גם כשלא ידעה היכן הוא נמצא ומה בדיוק הוא עושה. בשיחה ליד מיטתו בבית החולים הוסיפה כי "כל בני המשפחה מתפללים לשלומו, מאחלים שירגיש טוב ויחזור לעצמו במהרה".

מוקדם יותר סיפרו הרופאים שטיפלו בלוחם כי הוא איבד שלושה ליטרים של דם בשל פציעתו במהלך הפעולה. זמן קצר לאחר השעה חצות הוקפצו כמה כוננים בבית החולים העמק בעפולה לקראת פינויו של הפצוע ושל פצוע נוסף שנפגע באורח קל ברגליו. הרופאים סיפרו כי מדובר באדם "בעל חוסן בלתי רגיל" וכי היה לו מזל גדול. "קליע שחדר לגופו עבר בין הלב לריאות, מבלי לפגוע בעמוד השדרה, וננעץ בגב העליון", סיפר אחד הרופאים שטיפל בו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך מלווה בסגן מפקד מג"ב, תנ"צ עוזי לוי, מפקד מחוז חוף, ניצב פרץ עמר ומפקד הימ"מ, נצ"מ נ', ביקר את לוחמי הימ"מ שנפצעו בחילופי האש בג'נין, המאושפזים בבית החולים רמב"ם שבחיפה. אתר רשמי
אלשיך בביקור הלוחמים הפצועים, היום/אתר רשמי
ND שני לוחמי ימ"מ נפצעו באורח קשה וקל בקרב יריות שהתפתח במהלך מבצע מיוחד של שב"כ ומג"ב בג'נין. רויטרס
לוחמי הימ"מ בפעולה בג'נין, בשבוע שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully