וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדקר למוות בחופשה: יעד מרכזי של המשטרה חוסל בתאילנד

פרסום ראשון: העבריין מאור מלול נדקר בקוסמוי במהלך טיול עם אשתו. השניים הופלו מאופנוע בידי רכב שאחד מנוסעיו יצא ודקר אותם וגרם בנוסף לפציעתה של האישה. במשטרה עוקבים אחר הדיווחים בתאילנד ובודקים אם מדובר בתקרית הקשורה למעשיו בישראל

עריכת וידאו:אביב אירגז

(ניסיון הרצח של ברוך בוקל, ב-2015)

מאור מלול, עבריין מוכר למשטרה הנחשב ליעד מרכזי של מחוז מרכז, נדקר למוות אתמול (שבת) בקוסמוי שבתאילנד, שלוש שנים לאחר שאחיו נרצח בישראל - כך נודע לוואלה! NEWS. מלול שהה במדינה בטיול עם אשתו ועם חבר נוסף. לאחר שנדקר הועבר לבית החולים בבנגקוק, שם המשיכו הרופאים במאמצים להחיותו, אך ללא הצלחה.

בהודעת משרד החוץ נמסר כי מלול רכב עם אשתו על אופנוע, והופלו ממנו בידי רכב שהתנגש בהם. לאחר מכן יצא אדם מן הרכב ודקר את השניים - וכתוצאה מהפציעות שספגו מת הגבר ובת זוגו נפצעה. עוד נמסר כי קונסולית ישראל בבנגקוק אתי מזרחי והמחלקה לישראלים בחו"ל מטפלים במקרה ומסייעים למשפחות.

בעבר נחשד מלול בניסיון רצח של העבריין ברוך בוקל והורשע בתקיפה בנסיבות מחמירות במסגרת הסדר טיעון, בשל קשיים שהתגלו בראיות. הוא נידון לשנה וחצי מאסר ומרבית התקופה נוכתה מעונשו בשל ימי מאסר שכבר ריצה באותה עת. על פי הערכות מודיעיניות של המשטרה מלול משתייך למשפחת הפשע של ארגון זוארץ שנמצאת במאבקי שליטה באזור נתניה על עסקי פשיעה מול משפחת בוקל.

בשנת 2015 חוסל אחיו, אבי, בירי מטווח קצר בסמוך לביתו, בכפר יונה שבשרון. במשטרה מוסיפים לעקוב אחר הדיווחים בתאילנד ובודקים אם נסיבות הרצח קשורות לסכסוך שהתפתח במהלך שהותו מעבר לים או שמא מדובר בתקרית הקשורה לפעילותו בישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו לשרי הליכוד: "להרגיע את דרעי וליברמן ממלחמות מיותרות"
כל קווי אגד יושבתו מחר בבוקר לשעתיים במחאה נגד אלימות
אם הנרצחת ממגדל לרוצח בתה: "למדת בתורה רק איך לשחוט נשים"

(עודכן לאחרונה ב-13:20)

חוף באיי תאילנד. ShutterStock
קוסמוי. אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully