וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גולדין פנתה לנתניהו: "תמשיכו להחזיק בגופות המחבלים מג'נין"

19.1.2018 / 18:05

בפנייתם לראש הממשלה ולשר הביטחון דרשו הורי קצין צה"ל שגופתו מוחזקת בידי חמאס כי גופות המחבלים שתכננו את הפיגוע בחוות גלעד לא ישוחררו. "מסר ברור כי מדיניות ישראל השתנתה"

עריכת וידאו:ניר חן

משפחתו של קצין צה"ל סגן הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי חמאס ברצועת עזה פנתה היום (שישי) באמצעות יועציה פרופ' אביעד הכהן ועורך דין עודד סבוראי, לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון אביגדור ליברמן, בדרישה שמדינת ישראל תמשיך להחזיק בגופות המחבלים מג'נין שתכננו וביצעו את הפיגוע בו נרצח הרב רזיאל שבח ולא תשחרר את הגופות לקבורה.

בפנייה ציינה המשפחה את החלטת הקבינט ב-17 בינואר 2017, שבה נקבע כי "ישראל תמשיך להחזיק בגופות אנשי חמאס שביצעו פיגועים ובגופות מחבלים אשר ביצעו פיגוע טרור חריג במיוחד". לדברי משפחת גולדין, "ארגון חמאס לא פועל על פי הדין הבינלאומי ומחזיק בחללי צה"ל באופן פיראטי ולא הומניטרי. אי שחרור גופות המחבלים הוא מסר ברור להנהגת חמאס כי המדיניות הישראלית השתנתה, והמחוות ההומניטריות מצדנו הסתיימו עד להשבתם של הדר ואורון".

עוד בוואלה! NEWS:
בחסות החשכה: כך נראתה הפעילות נגד המחבלים בג'נין מעין הלוחמים
נסראללה: ישראל אחראית לניסיון החיסול של פעיל חמאס בלבנון
הפסקות חשמל, זרמי נחלים וחסימות כבישים: הסערה כבר מאחורינו

שמחה ולאה גולדין באופן וואלה! NEWS בתכניתו של יעקב איילון וואלה! TALK, פברואר 2017. ראובן קסטרו
דורשים מהממשלה להחזיק בגופות המחבלים מג?נין. שמחה ולאה גולדין/ראובן קסטרו

בתחילת השבוע הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קאסם, העבירה מסר ללאה גולדין כי אם היא רוצה "לראות את בנה" היא צריכה לפנות לממשלה, שאותה האשימה ב"שקרים". בחשבון הטוויטר בשפה העברית של הזרוע הצבאית, צוטטו דברי משפחת גולדין, לפיהם "חטיפת גופות זה דבר לא קביל, לא אנושי ולא הומניטרי". הודעתם נכתבה לאחר החלטת שר האנרגיה יובל שטייניץ לחדש את אספקת החשמל הסדירה לרצועה בהתאם לבקשת הרשות הפלסטינית.

גופתו של סגן גולדין, שנהרג בתקרית ברפיח במהלך מבצע "צוק איתן" ב-2014, שעות לאחר תחילת הפסקת אש, מוחזקת יחד עם גופתו של סמל ראשון אורון שאול, שנהרג בקרב בשג'אעיה במהלך המבצע. בידי חמאס מוחזקים גם האזרחים אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד, שחצו את הגדר ב-2014 וב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully