וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדף צר מלהכיל את הכאב": האב לארבעה שנדקר למוות הובא למנוחות

19.1.2018 / 14:29

בבית העלמין באשדוד התאספו מאות מחבריו ובני משפחתו של איתי מור בן ה-44, שנרצח בחדר המדרגות בבניין מגוריו על ידי שכנו. אמו ספדה לו מעל לקברו: "רק רוצה שתקרא לי שוב. היית יפה נפש ויפה תואר". אלמנתו: "מקווה להיות אם טובה לילדינו"

צילום:שי מכלוף עריכה: ליר שפיגלר

מאות בני משפחה וחברים מלווים בשעה זו למנוחות בבית העלמין באשדוד את איתי מור שנדקר למוות בחדר מדרגות בבניין מגוריו בעיר על ידי שכנו. מור בן ה-44, עבד בנמל אשדוד, ובמותו הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. "המורשת שלך תישאר איתנו לעד", ספדו לו אמו, רחל מור לצד קברו הטרי.

"איתי חמוד שלי, אני רק רוצה שתשאל עוד פעם אחת 'אימא, איפה את?", אמרה בעודה דומעת. "אני ואבא רוצים להגיד לך תודה שנולדת לנו אחרי אחותך. היית ילד יפה תואר ויפה נפש. אנחנו אוהבים ומעריצים את מה שבנית סביבך. משפחה לתפארת אישה נהדרת, ילדים ונכדים שיכלו לצאת רק מזוג כזה. איתי, בלעדיך הכול יהיה חסר בעולם מתגעגעים כואבים ועצובים".

הלווייתו של איתי מור שנרצח בחדר המדרגות של בניין מגוריו, בבית העלמין באשדוד 19 בינואר 2018. שי מכלוף, שי מכלוף
ארונו של מור בבית העלמין באשדוד, היום/שי מכלוף, שי מכלוף
הלווייתו של איתי מור שנרצח בחדר המדרגות של בניין מגוריו, בבית העלמין באשדוד 19 בינואר 2018. שי מכלוף, שי מכלוף
מלווי ארונו של מור בבית העלמין, היום/שי מכלוף, שי מכלוף

עמית, אלמנתו של איתי, הביעה תקווה כי תצליח לשמש כאם ראויה לילדיהם המשותפים. "יש לי כל כך הרבה מה לכתוב אבל הדף צר מלהכיל את כל הכאב", אמרה. "היית בן אדם של חוויות, אני רואה את הגלשן שלך ואת הנסיעות שלנו לים, אני מסתכלת על דביר הבן שלנו ואני רואה אותך. אני מצליחה לראות אותך כשאני מסתכלת על העיניים של ארבעת הילדים שלנו,. אתה אדם של אהבה, אני לא מבינה מאיפה מגיע הרוע הזה, האהבה תנצח".

יהודה נקששוילי, מנהלו של איתי בעבודתו בנמל אשדוד אמר בהלוויה "הנהלת הנמל על כל עובדיה מרכינה ראש על איתי אהובנו, אחד העובדים המצטיינים שלנו, איש אהוב על כל הבריות, הגיע להשיגים בעבודתו, אנחנו בהלם מוחלט, כולנו כואבים".

רצח בגלל "הקול הפנימי"

על פי החשד, מור, נדקר בחדר המדרגות על ידי שכנו בעת שיצא לשפוך את האשפה. החשוד ברצח הוא אמיר בסטיקר בן ה-24 שסיפר בחקירתו הראשונית כי "קול פנימי אמר לי שהוא הולך להרוג אותי ולכן הרגתי אותו". מור בן ה-44 עבד בנמל אשדוד ובמותו השאיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

המשטרה עצרה את בסטיקר שנשלח לבדיקה פסיכיאטרית לאחר המעצר. אחד השכנים סיפר כי "מדובר בבחור צעיר שחזר לפני כמה שנים בתשובה ומאז התנהג בצורה מוזרה. כולם ידעו שמשהו לא בסדר אתו. לא היה לאיתי ויכוח עמו בעבר". מעצרו של החשוד הוארך בשמונה ימים.

אמו של החשוד התנערה מהמעשים שיוחסו לבנה. "אני מזועזעת מהמקרה", אמרה. "אין מילים לתאר את האסון הקשה הזה. בעלי ואני באבל יחד עם המשפחה של איתי. משפחה מסכנה שאיבדה בן, בעל ואבא. מה יהיה עם הילדים הקטנים שלו עכשיו? הייתי רוצה ללכת להלוויה ולדבר איתם אבל אני מפחדת. אולי יהיה להם קשה לראות אותנו. הם אנשים טובים. מאז המקרה אני לא ישנה, לא אוכלת ולא מפסיקה לחשוב למה ואך זה קרה. אנחנו סובלים יחד איתם".

הלווייתו של איתי מור שנרצח בחדר המדרגות של בניין מגוריו, בבית העלמין באשדוד 19 בינואר 2018. שי מכלוף, שי מכלוף
בית העלמין באשדוד, היום/שי מכלוף, שי מכלוף
איתי מור, נרצח בסכסוך שכנים באשדוד ב-17 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
נרצח בחדר המדרגות. איתי מור/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
חדר המדרגות שבו נדקר למוות גבר כבן 40 ברחוב האשכול באשדוד. דוברות המשטרה, אתר רשמי
חדר המדרגות בו מור נדקר למוות/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully