וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חייל צה"ל נפצע באורח קל בניסיון פיגוע דריסה בבקעה

רכב פלסטיני שלא קיבל אישור להיכנס לאתר הטבילה קאסר אל יהוד שבאזור מעבר אלנבי פגע בכוח צה"ל. הנהג, שניסה להימלט, טען כי החליק וחשש שיירו בו. בתיעוד נראה הרכב מאיץ לפני שהוא פוגע בחייל

.

חייל צה"ל נפצע באורח קל היום (שישי) בניסיון פיגוע דריסה באזור מעבר אלנבי שבבקעת הירדן – כך נמסר מדובר צה"ל. האירוע התרחש בסמוך לאתר הטבילה קאסר אל יהוד. רכב פלסטיני שלא קיבל אישור כניסה לאתר פגע בכוח צה"ל בסמוך למקום, וכתוצאה מכך נפצע חייל צה"ל ברגלו וטופל במקום.

האירוע תועד במצלמת אבטחה. בתיעוד נראה הרכב מתקרב לכיוון החיילים ומאיץ לפני שהוא פוגע בחייל. הנהג הפוגע, פלסטיני, ניסה להימלט מהמקום לאחר האירוע, אך נלכד ותוחקר במקום. בתחקור ראשוני טען כי החליק עם רכבו בשל מזג האוויר ולאחר שפגע בחייל נמלט מחשש שיירו בו.

עוד בוואלה! NEWS
ליברמן: "חמאס מנסה לבנות תשתיות טרור בדרום לבנון"
כחלון עוקץ את לפיד: שרי אוצר לפניי לא בנו אפילו דירה אחת
שיטפונות בדרום, זרימה בצפון: צפו בתמונות הסערה

ניסיון פיגוע דריסה בבקעת הירדן בסמוך למעבר אלנבי, 19 בינואר 2018. צילום מסך
תיעוד ממצלמת האבטחה/צילום מסך

הבוקר אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן כי חמאס מנסה לפנות ל"כיוונים נוספים" בשל מצוקתו בעזה, ומפתח תשתיות טרור בדרום לבנון. "באופן כללי צריך להבין שחמאס מתקשה להוציא היום פיגועים מרצועת עזה והוא במצב מאוד קשה", אמר ליברמן שהגיע לבקר בבית החולים רמב"ם שבחיפה את שני לוחמי הימ"מ שנפצעו שלשום באורח קשה וקל בפעילות בג'נין. "בשל כך הוא מנסה להוציא פיגועים מיהודה ושומרון וגם מנסה לפתח זירות חדשות - גם בדרום לבנון".

ליברמן הוסיף כי "מה שצריך להדאיג זה הניסיון שלהם לפתח תשתיות טרור בדרום לבנון ולנסות גם משם לאיים על מדינת ישראל. אנחנו לא נסכים שמצד אחד חמאס ידבר על המצוקה, על הסיוע ההומניטרי, ומצד שני ינסה להוציא פיגועים מיהודה ושומרון ולבנות תשתיות טרור בדרום לבנון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליברמן מבקר את לוחמי הימ"מ הפצועים בבית החולים רמב"ם,  19 בינואר 2018. אדריאן הרבשטיין
ליברמן בבית החולים רמב"ם, היום/אדריאן הרבשטיין

על הפיגוע שאירע בשבוע שעבר בסמוך לחוות גלעד שבו נרצח הרב רזיאל שבח אמר שר הביטחון כי "המחבל שנמלט צריך לדעת שהוא חי על זמן שאול. המלחמה בטרור זה לא אירוע חד פעמי, זה מאמץ מתמשך".

הוא הוסיף כי "אני בטוח שנצליח להשיג את המחבל שנמלט ולסגור איתו את החשבון. הוא צריך לדעת שהוא חיי כרגע חיי כלב בבריחה. אנחנו יודעים הכול, מי המחבלים, מי הסייענים, מי האנשים הנוספים שהיו סייענים לפיגוע ונגיע לכולם. אף אחד לא יסתובב חופשי, נגיע לכולם, נביא את כולם והם ישלמו את מלוא המחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully