וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבל לוואלה! NEWS ב-2014: "איש בידיעות לא נפגש איתי ולא מכוון אותי"

חבר הכנסת מהמחנה הציוני, שנחקר בלהב 433 לאחר שבעדותו בתיק 2000 נמצאו סתירות, התראיין לוואלה! NEWS לפני כ-4 שנים, ברקע סערת חוק ישראל היום. "ידיעות לא מעורבים בחוק, תנו לי קרדיט. תעשו גוגל ותראו, אני לא יקיר העיתון"

עריכה: יאיר דניאל

ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) נחקר היום (חמישי) באזהרה בלהב 433, במסגרת חקירת תיק 2000 - שבמרכזה החשד כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ניהל משא ומתן עם מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, לסיקור מחמיא בידיעות אחרונות בתמורה לצמצום פעילותו של ישראל היום. לאחר שנמצאו סתירות בעדות שמסר בפרשה בשנה שעברה לבין ריאיות שהתקבלו בחקירה, נחקר היום כבל בחשד להפרת אמונים ולשיבוש הליכי חקירה.

בשנת 2014 התראיין כבל לוואלה! NEWS, ברקע הסערה סביב "חוק ישראל היום", וענה בריאיון: "אף אחד לא מכוון אותי, אף אחד לא שולח אותי. לא נפגש איתי ולא דיבר איתי איש מידיעות אחרונות".

איתן כבל. ניב אהרונסון
ח"כ כבל/ניב אהרונסון

כשנשאל לגבי מעורבות בכירים מידיעות אחרונות בקידום החוק, ענה אז כי "'ידיעות' לא מעורבים בחוק. תנו לי קרדיט, למה לבטל אותי ולא לתת לי את הקרדיט? אני עובד על החוק כמה חודשים, בניתי אותו, ידעתי שאין לי שום סיכוי".

כבל התעקש בריאיון שאינו זוכה לסיקור אוהד בעיתון. "היום אפשר לחפש בגוגל, תגגל 'כבל' ותראה אם אני יקיר ידיעות. לא, אני עוד חבר כנסת שכשיש לו ידיעה טובה, וואלה! NEWS מעלים אותה ואחרים מעלים אותה". לדבריו, "ידעתי שברגע שאטיל את הפצצה הזאת יתחיל מסע השמצות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נוני מוזס מגיע לחקירה, מחוץ ללהב 433, לוד. ינואר 2017. טליה קדוש
"ידיעות לא מעורבים בחוק, תנו לי קרדיט", התעקש כבל. מוזס/טליה קדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully