וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי נרצח בחדר המדרגות: "ידעו שמשהו לא בסדר עם השכן"

18.1.2018 / 15:00

איתי מור בן ה-45 יצא לזרוק את האשפה לפח בבניין באשדוד, ונדקר פעמיים על ידי שכנו. חבריו טוענים כי השכן היה ידוע בהתנהגותו המשונה, וכי לא קדם סכסוך לרצח, "אי אפשר היה להתווכח איתו, הוא היה מקסים"

עריכה: יאיר דניאל

איתי מור, אב לארבעה בן 45 נדקר למוות אמש (רביעי) ברחוב אשכול באשדוד. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני בזירה, ומותו נקבע בבית החולים אסותא שבעיר. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום החלו בבדיקת נסיבות המקרה תוך איסוף עדויות וממצאים וכעבור זמן עצרו את שכנו של הנדקר בחשד למעשה. מור עבד בנמל אשדוד, ואמר לבנו הקטן שהוא יוצא לזרוק את האשפה לפח הבניין המשותף. כעבור כמה דקות אשתו שמעה צעקות, ומצאה אותו מוטל על מדרגות הבניין דקור ובמצב אנוש.

המשטרה עצרה אתמול את שכנו של מור, צעיר בן 24, שנשלח לבדיקה פסיכיאטרית לאחר המעצר. אחד השכנים סיפר כי "מדובר בבחור צעיר שחזר לפני כמה שנים בתשובה ומאז התנהג בצורה מוזרה. כולם ידעו שמשהו לא בסדר איתו. לא היה לאיתי ויכוח עמו בעבר". מעצרו של החשוד הוארך היום בשמונה ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
עלמה נהרגה בדרך לעבודה במרכז שיקום, והותירה שלושה ילדים קטנים
טראמפ מכחיש את דברי נתניהו: השגרירות לא תעבור השנה לירושלים
בן שש נהרג מפגיעת אוטובוס בבית שמש; אביו נפצע באורח קל

איתי מור, נרצח בסכסוך שכנים באשדוד ב-17 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"לא היה מישהו בעיר שלא הכיר אותו". מור/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
חדר המדרגות שבו נדקר למוות גבר כבן 40 ברחוב האשכול באשדוד. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הרצח באשדוד, אתמול/אתר רשמי, דוברות המשטרה

עו"ד עפרה סיבוני שמיייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח ציינה כי "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. לאור מצבו הנפשי ובדיקה פסיכאטרית ראשונית שבוצעה מיד לאחר האירוע הטרגי, ביהמ"ש החליט בהסכמת הצדדים לשלוח את הצעיר לבדיקה אצל הפסיכאטר המחוזי כדי לבדוק את כשירותו ואחריותו לעמוד לדין". מעצר של החשוד הוארך בשבעה ימים.

"הוא היה אדם אהוב מאוד, אין אחד בעיר שלא הכיר אותו, איש מדהים שאהב לגלוש בים", סיפרה חברתו של מור. "הוא נקלע לסיטואציה לא ברורה. לא היו בינו לשכן חילופי דברים. זה נראה כאילו שהוא יצא מהבית ודקר אותו. הוא מוכר בבניין כמישהו שהוא לא בסדר". חברתו טענה כי לה קדם ויכוח בין השכנים לפני הדקירה "אי אפשר היה להתווכח איתו, הוא היה מקסים".

אבי עמר ודניאל בוקובזה מאיחוד הצלה שהגיעו למקום סיפרו, "כשהגענו לזירה הפצוע היה ללא הכרה לאחר שנדקר בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

(עדכון ראשון: 12:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully