וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה למסע ההרג במגדל: "אם לתפארת וילדים רכים; נרדוף את הרוצח"

16.1.2018 / 21:13

מאות קרובים ובני משפחה התכנסו במושבה לזכר דור כרסנטי, שני ילדיה התינוקות והילד נחמן עתיה, שנרצחו בידי נדב סלע, בעלה של דור ואביהם של שני התינוקות. "אני בטוחה שאת לצד הילדים, לא עוזבת אותם", ספדה לה אמה

עריכה: תום זואילי

שנה חלפה מאז יצא נדב סלע למסע ההרג במושבה מגדל, וגבה את חייהם של זוגתו דור כרסנטי, ילדיהם יוסף ובנימין בני השנה והשנתיים ובנו של שכנם, נחמן עתיה בן ה-11. בימים אלה נמשך משפטו בבית המשפט המחוזי בנצרת, בעוד במושבה התכנסו היום (שלישי) 200 קרובי המשפחה וחבריהם של הנרצחים לטקסי זיכרון.

על מצבותיהם של דור וילדיה הונחו פריטי לבוש של השלושה. "דבקת במטרה, שאלת, חקרת, למדת בלי סוף", אמרה רוית, אמה של דור וסבתה של שניים מהילדים שנרצחו. "הפכת לצדיקה מושלמת ופתאום הפכת למוארת באור התורה. אהבת מאוד את הדרך שבחרת ובדרכך תמיד ידעת להעביר את האהבה הזו גם לאחרים. אני בטוחה שאת הפכת למלאך ליד כיסא האל בשביל להמשיך מה שהרשע קטע פה".

רוית כרסנטי, מחזיקה בתמונות בתה ושני נכדיה שנרצחו על ידי חתנה. בית משפט מחוזי נצרת 2 במרץ 2017. ערן גילווארג
רוית כרסנטי, מחזיקה בתמונות בתה ושני נכדיה שנרצחו על ידי חתנה. בית משפט מחוזי נצרת 2 במרץ 2017/ערן גילווארג

עוד אמרה: "דור שלי, היית אימא לתפארת ואני בתור אימא קינאתי בך. הייתה לך אהבה אינסופית, אהבה מושלמת ליוסף ובנימין. דאגת להם, טיפחת אותם בלי סוף, ותמיד דאגת שהם יהיו מאושרים וראו את האושר הזה עליהם. אני בטוחה עכשיו שגם עכשיו את לצדם, ואת לא עוזבת אותם לשנייה".

רוית ספדה גם לנכדיה. "יוסף ובנימין האהובים שלי, אתכם אני יכולה לתאר במילה אחת: אושר. האושר שהענקתם לנו הוא אושר בלתי מוסבר. איך אפשר להתאהב ככה בילדים קטנים ורכים? אבל אתם הוכחתם לי שאפשר. הייתם והענקתם לי אושר עילאי, אושר אינסופי, כל חיוך, כל צחוק, כל מפגש אתכם היה לוחץ על כפתור האושר, על הלב ומגביר את העוצמות של האושר. האושר שכבה לפני שנה. האושר שכבה בשנייה אחת ביום שהרשע לקחת את חייכן באכזריות רבה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כמאתיים בני אדם נכחו באזכרתם של דור כרסנטי, ושני ילדיה שנרצחו ע"י אביהם לפני כשנה. עריכה: תום זואילי, אתר רשמי
קבריהם של דור ושני ילדיה/אתר רשמי, עריכה: תום זואילי

"אהובים שלי, אנחנו פה מבטיחים לכם, שלעולם נזכור ולא נשכח, שלעולם נזכור ולא נסלח, מבטיחים לכם שכל עוד נרדוף את האיש המתועב שלקח אתכם באכזריות רבה, יקבל את העונש פה. וממכם אני מבקשת תדאגו שיקבל את העונש מלמעלה, נוחו על משכבכם בשלום, אהובים שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מגדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully